Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteet (3 op)

Toteutuksen tunnus: 3H-505-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
28.07.2014 - 06.09.2014
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
27.08.2014 - 18.11.2014
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettajat
Miina Kivelä
Vastuuhenkilö
Miina Kivelä
Opintojakso
3H-505

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opintojakson suoritettuaan opiskelijalla on perustiedot markkinoinnista yrityksen toimintona.
Opiskelija
- saa kokonaiskuvan markkinoinnista ajattelutapana
- perehtyy markkinoinnin eri suuntauksiin ja niiden kehittymiseen
- hallitsee markkinoinnin kilpailukeinoja muuttuvassa ympäristössä
- tuntee ja osaa arvioida liiketoimintaan vaikuttavia markkinointiratkaisuja

Sisältö (Opintojakso)

Mitkä ovat markkinoinnin peruskäsitteet?
Mikä on markkinoinnin tehtäväkenttä ja perusprosessit?
Miten markkinointiajattelu on kehittynyt?
Mitkä ovat markkinoinnin kilpailukeinoja muuttuvassa toimintaympäristössä?
Mitkä tekijät vaikuttavat kuluttaja- ja ostokäyttäytymiseen?
Mikä on markkinoinnin rooli yrityksen kilpailutekijänä?

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Opiskelija osallistuu Markkinoinnin perusteet-opintojaksolle, joka toteutetaan lähi- ja verkko-opetuksen yhdistelmänä 1.9.-31.11.2014.
Lähiopetusta on kolmena maanantaina klo 17-20. Päivämäärät ovat 1.9.2014, 6.10.2014 ja 3.11.2014. Tabulassa kurssi löytyy nimellä H3-505-3002 Markkinoinnin perusteet.

Oppimateriaalit

Bergström, Leppänen: Yrityksen asiakasmarkkinointi,
Tabulassa julkaistava erillinen kirjalista

Sisällön jaksotus

Markkinoinnin perusteet-opintojakso toteutetaan 1.9.-31.10.2014.
Lähiopetusta on kolmena maanantaina klo 17-20. Päivämäärät ovat 1.9.2014, 6.10.2014 ja 3.11.2014.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakson tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelijalla on perustiedot markkinoinnista yrityksen toimintona.
Opiskelija
- saa kokonaiskuvan markkinoinnista ajattelutapana
- perehtyy markkinoinnin eri suuntauksiin ja niiden kehittymiseen
- hallitsee markkinoinnin kilpailukeinoja muuttuvassa ympäristössä
- tuntee ja osaa arvioida liiketoimintaan vaikuttavia markkinointiratkaisuja

Opintojakson sisältö
Mitkä ovat markkinoinnin peruskäsitteet?
Mikä on markkinoinnin tehtäväkenttä ja perusprosessit?
Miten markkinointiajattelu on kehittynyt?
Mitkä ovat markkinoinnin kilpailukeinoja muuttuvassa toimintaympäristössä?
Mitkä tekijät vaikuttavat kuluttaja- ja ostokäyttäytymiseen?
Mikä on markkinoinnin rooli yrityksen kilpailutekijänä?

Siirry alkuun