Markkinoinnin perusteet (3 op)
Toteutuksen tunnus: 3H-505-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 28.07.2014 - 06.09.2014
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 27.08.2014 - 18.11.2014
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalous
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opintojakson suoritettuaan opiskelijalla on perustiedot markkinoinnista yrityksen toimintona.
Opiskelija
- saa kokonaiskuvan markkinoinnista ajattelutapana
- perehtyy markkinoinnin eri suuntauksiin ja niiden kehittymiseen
- hallitsee markkinoinnin kilpailukeinoja muuttuvassa ympäristössä
- tuntee ja osaa arvioida liiketoimintaan vaikuttavia markkinointiratkaisuja
Sisältö (Opintojakso)
Mitkä ovat markkinoinnin peruskäsitteet?
Mikä on markkinoinnin tehtäväkenttä ja perusprosessit?
Miten markkinointiajattelu on kehittynyt?
Mitkä ovat markkinoinnin kilpailukeinoja muuttuvassa toimintaympäristössä?
Mitkä tekijät vaikuttavat kuluttaja- ja ostokäyttäytymiseen?
Mikä on markkinoinnin rooli yrityksen kilpailutekijänä?
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Opiskelija osallistuu Markkinoinnin perusteet-opintojaksolle, joka toteutetaan lähi- ja verkko-opetuksen yhdistelmänä 1.9.-31.11.2014.
Lähiopetusta on kolmena maanantaina klo 17-20. Päivämäärät ovat 1.9.2014, 6.10.2014 ja 3.11.2014. Tabulassa kurssi löytyy nimellä H3-505-3002 Markkinoinnin perusteet.
Oppimateriaalit
Bergström, Leppänen: Yrityksen asiakasmarkkinointi,
Tabulassa julkaistava erillinen kirjalista
Sisällön jaksotus
Markkinoinnin perusteet-opintojakso toteutetaan 1.9.-31.10.2014.
Lähiopetusta on kolmena maanantaina klo 17-20. Päivämäärät ovat 1.9.2014, 6.10.2014 ja 3.11.2014.
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakson tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelijalla on perustiedot markkinoinnista yrityksen toimintona.
Opiskelija
- saa kokonaiskuvan markkinoinnista ajattelutapana
- perehtyy markkinoinnin eri suuntauksiin ja niiden kehittymiseen
- hallitsee markkinoinnin kilpailukeinoja muuttuvassa ympäristössä
- tuntee ja osaa arvioida liiketoimintaan vaikuttavia markkinointiratkaisuja
Opintojakson sisältö
Mitkä ovat markkinoinnin peruskäsitteet?
Mikä on markkinoinnin tehtäväkenttä ja perusprosessit?
Miten markkinointiajattelu on kehittynyt?
Mitkä ovat markkinoinnin kilpailukeinoja muuttuvassa toimintaympäristössä?
Mitkä tekijät vaikuttavat kuluttaja- ja ostokäyttäytymiseen?
Mikä on markkinoinnin rooli yrityksen kilpailutekijänä?