Skip to main content

Basics of Marketing (3 cr)

Code: 3H-505-3002

General information


Enrolment period
28.07.2014 - 06.09.2014
Registration for the implementation has ended.
Timing
27.08.2014 - 18.11.2014
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Local portion
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Business Administration
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Administration
Teachers
Miina Kivelä
Person in charge
Miina Kivelä
Course
3H-505

Objectives (course unit)

Opintojakson suoritettuaan opiskelijalla on perustiedot markkinoinnista yrityksen toimintona.
Opiskelija
- saa kokonaiskuvan markkinoinnista ajattelutapana
- perehtyy markkinoinnin eri suuntauksiin ja niiden kehittymiseen
- hallitsee markkinoinnin kilpailukeinoja muuttuvassa ympäristössä
- tuntee ja osaa arvioida liiketoimintaan vaikuttavia markkinointiratkaisuja

Content (course unit)

Mitkä ovat markkinoinnin peruskäsitteet?
Mikä on markkinoinnin tehtäväkenttä ja perusprosessit?
Miten markkinointiajattelu on kehittynyt?
Mitkä ovat markkinoinnin kilpailukeinoja muuttuvassa toimintaympäristössä?
Mitkä tekijät vaikuttavat kuluttaja- ja ostokäyttäytymiseen?
Mikä on markkinoinnin rooli yrityksen kilpailutekijänä?

Assessment scale

Pass/Fail

Teaching methods

Opiskelija osallistuu Markkinoinnin perusteet-opintojaksolle, joka toteutetaan lähi- ja verkko-opetuksen yhdistelmänä 1.9.-31.11.2014.
Lähiopetusta on kolmena maanantaina klo 17-20. Päivämäärät ovat 1.9.2014, 6.10.2014 ja 3.11.2014. Tabulassa kurssi löytyy nimellä H3-505-3002 Markkinoinnin perusteet.

Learning materials

Bergström, Leppänen: Yrityksen asiakasmarkkinointi,
Tabulassa julkaistava erillinen kirjalista

Content scheduling

Markkinoinnin perusteet-opintojakso toteutetaan 1.9.-31.10.2014.
Lähiopetusta on kolmena maanantaina klo 17-20. Päivämäärät ovat 1.9.2014, 6.10.2014 ja 3.11.2014.

Further information

Opintojakson tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelijalla on perustiedot markkinoinnista yrityksen toimintona.
Opiskelija
- saa kokonaiskuvan markkinoinnista ajattelutapana
- perehtyy markkinoinnin eri suuntauksiin ja niiden kehittymiseen
- hallitsee markkinoinnin kilpailukeinoja muuttuvassa ympäristössä
- tuntee ja osaa arvioida liiketoimintaan vaikuttavia markkinointiratkaisuja

Opintojakson sisältö
Mitkä ovat markkinoinnin peruskäsitteet?
Mikä on markkinoinnin tehtäväkenttä ja perusprosessit?
Miten markkinointiajattelu on kehittynyt?
Mitkä ovat markkinoinnin kilpailukeinoja muuttuvassa toimintaympäristössä?
Mitkä tekijät vaikuttavat kuluttaja- ja ostokäyttäytymiseen?
Mikä on markkinoinnin rooli yrityksen kilpailutekijänä?

Go back to top of page