Markkinointi ja organisaatioviestintäLaajuus (5 op)
Tunnus: 3H00GO65
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson tavoitteena on kiinnittää huomiota kohderyhmäajatteluun ja oppia käyttämään sen mukaisia markkinointi- ja viestintäkeinoja.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- tuntee markkinoinnin ja viestinnän peruskäsitteet.
- tietää, miten viestintää ja markkinointia tehdään ja mitataan.
- viestii tarkoituksenmukaisesti erilaisissa liiketoiminnan tilanteissa.
Sisältö
Mikä on markkinoinnin rooli ja mitkä ovat sen keskeisimmät toimenpiteet liiketoiminnassa?
Miksi viestintä on tärkeää organisaatioissa?
Miten esiinnytään ja viestitään ammattimaisesti erilaisissa tilanteissa?
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija tunnistaa markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän osallistuu työn tekemiseen toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija jäsentää markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Opiskelija ymmärtää ne yrityksen kilpailukeinojen kontekstissa. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän toimii aktiivisesti toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija pystyy analysoimaan erilaisia markkinoinnin ja viestinnän toteutustapoja. Hän pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan ammattimaista viestintää ja markkinointia kohderyhmän mukaisesti. Opiskelija ottaa sitoutuneesti vastuuta työn tekemisestä toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Ilmoittautumisaika
02.12.2024 - 31.12.2024
Ajoitus
01.01.2025 - 05.03.2025
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Entrepreneurship and Team Leadership (Proakatemia)
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
0 - 55
Koulutus
- Bachelor's Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
Opettaja
- Annikka Lepola
- Tanja Verho
Ryhmät
-
24ENTREEntrepreneurship and Team Leadership, syksy 2024
Tavoitteet (OJ)
Opintojakson tavoitteena on kiinnittää huomiota kohderyhmäajatteluun ja oppia käyttämään sen mukaisia markkinointi- ja viestintäkeinoja.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- tuntee markkinoinnin ja viestinnän peruskäsitteet.
- tietää, miten viestintää ja markkinointia tehdään ja mitataan.
- viestii tarkoituksenmukaisesti erilaisissa liiketoiminnan tilanteissa.
Sisältö (OJ)
Mikä on markkinoinnin rooli ja mitkä ovat sen keskeisimmät toimenpiteet liiketoiminnassa?
Miksi viestintä on tärkeää organisaatioissa?
Miten esiinnytään ja viestitään ammattimaisesti erilaisissa tilanteissa?
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
Opiskelija tunnistaa markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän osallistuu työn tekemiseen toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
Opiskelija jäsentää markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Opiskelija ymmärtää ne yrityksen kilpailukeinojen kontekstissa. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän toimii aktiivisesti toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
Opiskelija pystyy analysoimaan erilaisia markkinoinnin ja viestinnän toteutustapoja. Hän pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan ammattimaista viestintää ja markkinointia kohderyhmän mukaisesti. Opiskelija ottaa sitoutuneesti vastuuta työn tekemisestä toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointiasteikko
0-5
Ilmoittautumisaika
02.12.2024 - 31.12.2024
Ajoitus
01.01.2025 - 05.03.2025
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Yrittäjyys (Proakatemia)
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
0 - 48
Koulutus
- Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Hanna Saraketo
- Mikael Lindell
Ryhmät
-
24TIJOYrittäjyys ja tiimijohtaminen 2024, päivätoteutus
Tavoitteet (OJ)
Opintojakson tavoitteena on kiinnittää huomiota kohderyhmäajatteluun ja oppia käyttämään sen mukaisia markkinointi- ja viestintäkeinoja.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- tuntee markkinoinnin ja viestinnän peruskäsitteet.
- tietää, miten viestintää ja markkinointia tehdään ja mitataan.
- viestii tarkoituksenmukaisesti erilaisissa liiketoiminnan tilanteissa.
Sisältö (OJ)
Mikä on markkinoinnin rooli ja mitkä ovat sen keskeisimmät toimenpiteet liiketoiminnassa?
Miksi viestintä on tärkeää organisaatioissa?
Miten esiinnytään ja viestitään ammattimaisesti erilaisissa tilanteissa?
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
Opiskelija tunnistaa markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän osallistuu työn tekemiseen toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
Opiskelija jäsentää markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Opiskelija ymmärtää ne yrityksen kilpailukeinojen kontekstissa. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän toimii aktiivisesti toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
Opiskelija pystyy analysoimaan erilaisia markkinoinnin ja viestinnän toteutustapoja. Hän pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan ammattimaista viestintää ja markkinointia kohderyhmän mukaisesti. Opiskelija ottaa sitoutuneesti vastuuta työn tekemisestä toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointiasteikko
0-5