Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi ja organisaatioviestintä (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3H00GO65-3015

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2025 - 31.12.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.01.2026 - 22.02.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Laajuus
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Entrepreneurship and Team Leadership (Proakatemia)
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
englanti
Paikat
20 - 50
Koulutus
Bachelor's Degree Programme in International Business
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma
Bachelor's Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
Opettajat
Cristian Burr Raty
Salla Nieminen
Vastuuhenkilö
Salla Nieminen
Ryhmät
25ENTRE
Entrepreneurship and Team Leadership, syksy 2025
Luokittelu
CONTACT
Opintojakso
3H00GO65

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opintojakson tavoitteena on kiinnittää huomiota kohderyhmäajatteluun ja oppia käyttämään sen mukaisia markkinointi- ja viestintäkeinoja.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija​
- tuntee markkinoinnin ja viestinnän peruskäsitteet​.
- tietää, miten viestintää ja markkinointia tehdään ja mitataan.
- viestii tarkoituksenmukaisesti erilaisissa liiketoiminnan tilanteissa.​

Sisältö (Opintojakso)

Mikä on markkinoinnin rooli ja mitkä ovat sen keskeisimmät toimenpiteet liiketoiminnassa?
Miksi viestintä on tärkeää organisaatioissa?
Miten esiinnytään ja viestitään ammattimaisesti erilaisissa tilanteissa?

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

Opiskelija tunnistaa markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän osallistuu työn tekemiseen toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

Opiskelija jäsentää markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Opiskelija ymmärtää ne yrityksen kilpailukeinojen kontekstissa. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän toimii aktiivisesti toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

Opiskelija pystyy analysoimaan erilaisia markkinoinnin ja viestinnän toteutustapoja. Hän pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan ammattimaista viestintää ja markkinointia kohderyhmän mukaisesti. Opiskelija ottaa sitoutuneesti vastuuta työn tekemisestä toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.

Arviointiasteikko

0-5

Siirry alkuun