Markkinointi ja organisaatioviestintä (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3H00GO65-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2024 - 31.12.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2025 - 05.03.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Yrittäjyys (Proakatemia)
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- englanti
- Paikat
- 40 - 48
- Koulutus
- Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Hanna Saraketo
- Mikael Lindell
- Ryhmät
-
24TIJOYrittäjyys ja tiimijohtaminen 2024, päivätoteutus
- Luokittelu
- CONTACT
- Opintojakso
- 3H00GO65
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opintojakson tavoitteena on kiinnittää huomiota kohderyhmäajatteluun ja oppia käyttämään sen mukaisia markkinointi- ja viestintäkeinoja.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- tuntee markkinoinnin ja viestinnän peruskäsitteet.
- tietää, miten viestintää ja markkinointia tehdään ja mitataan.
- viestii tarkoituksenmukaisesti erilaisissa liiketoiminnan tilanteissa.
Sisältö (Opintojakso)
Mikä on markkinoinnin rooli ja mitkä ovat sen keskeisimmät toimenpiteet liiketoiminnassa?
Miksi viestintä on tärkeää organisaatioissa?
Miten esiinnytään ja viestitään ammattimaisesti erilaisissa tilanteissa?
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)
Opiskelija tunnistaa markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän osallistuu työn tekemiseen toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)
Opiskelija jäsentää markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Opiskelija ymmärtää ne yrityksen kilpailukeinojen kontekstissa. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän toimii aktiivisesti toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)
Opiskelija pystyy analysoimaan erilaisia markkinoinnin ja viestinnän toteutustapoja. Hän pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan ammattimaista viestintää ja markkinointia kohderyhmän mukaisesti. Opiskelija ottaa sitoutuneesti vastuuta työn tekemisestä toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
pechakucha esitetty
pajatunnit min. 60 h
portfolio
projekti
valmentajien +/-1*)
*)jos
+ yli 100 h asiallisia pr.tunteja
+ poikkeuksillisen paljon muiden auttamista pajoissa, projektissa ym.
+ yli 20 yhteisötunteja
+ poikkeuksellista omistautuneisuutta oppimiselle tiimin kanssa
- vaikutelma kopioidusta tai salaillusta tekoälyn käytöstä
- palautus myöhässä
- toisten oppimista haittaavaa toimintaa
- itsearviointi epärealistisen korkealla
- yhteisötunnit alle 10 h
- projektitunnit alle 30 h