Game Programming 2 (5 op)
Toteutuksen tunnus: 4A00FA08-3005
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
18.11.2024 - 19.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 31.07.2025
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Gareth Noyce
- Sami Kojo
Vastuuhenkilö
Sami Kojo
Ryhmät
-
23TIKOGAME23 Tietojenkäsittely, Game Production opintosuunta
Tavoitteet (OJ)
Student is able to demonstrate understanding of the Physics systems in game engines. They are able to demonstrate understanding of Computer Graphics and Simulations. They can also plan and create AI and behaviour for games.
Sisältö (OJ)
Game Programming,
Game UI,
Game Physics,
Game Maths,
Computer Graphics,
Shaders,
AI,
Behaviour,
Simulations.
Esitietovaatimukset (OJ)
Season 1
Lisätiedot (OJ)
For Games Academy students.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
The student can describe Physics System in a game engine.
The student can describe AI in games.
The student can describe the basic concepts of computer graphics.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
The student can design and create basics shaders for games.
The student can design and create pathfinding for games.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
The student can apply learned skills to design and implement AI systems and behaviours for games.
The student can apply learned skills to design and implement Physics systems for games.
Arviointiasteikko
0-5