Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestintä (10 op)

Toteutuksen tunnus: 3H00EO97-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.07.2024 - 31.07.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Laajuus

3 - 10

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Yrittäjyys (Proakatemia)

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma

Opettaja

  • Veijo Hämäläinen
  • Tutta Tanttari

Ryhmät

  • 23TIJO
    Yrittäjyys ja tiimijohtaminen 2023, päivätoteutus

Tavoitteet (OJ)

- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa aloittavan yrityksen kokonaisvaltaista markkinointia.
- Opiskelija osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa.
- Opiskelija ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia.

Sisältö (OJ)

Mitkä ovat aloittavan yrityksen markkinoinnin tavoitteet?
Mitkä ovat markkinoinnin ajankohtaiset trendit ja miten niitä pystytään hyödyntämään yrityksen toiminnassa?
Mikä on sosiaalisen median merkitys ja rooli osana yrityksen markkinointistrategiaa?
Mitä otan huomioon, kun suunnittelen ja toteutan asiakas- tai tiimiyrityksen markkinointia.

Esitietovaatimukset (OJ)

1. vuoden opinnot.

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Hyväksytty
Opiskelija osoittaa teoriaosaamisen näyttöjen (ns. esseepisteet), seminaarikäyntien ja käytännön tiimiyritystoiminnan kautta osaavansa suunnitella ja toteuttaa markkinointiviestintää yrityksen tarpeisiin.

Hylätty
Opiskelijalla on puutteellinen markkinointiviestinnän teoria- ja käytännön osaaminen.

Arviointiasteikko

0-5