MarkkinointiviestintäLaajuus (3 - 10 op)
Opintojakson tunnus: 3H00EO97
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 - 10 op
Osaamistavoitteet
- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa aloittavan yrityksen kokonaisvaltaista markkinointia.
- Opiskelija osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa.
- Opiskelija ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia.
Sisältö
Mitkä ovat aloittavan yrityksen markkinoinnin tavoitteet?
Mitkä ovat markkinoinnin ajankohtaiset trendit ja miten niitä pystytään hyödyntämään yrityksen toiminnassa?
Mikä on sosiaalisen median merkitys ja rooli osana yrityksen markkinointistrategiaa?
Mitä otan huomioon, kun suunnittelen ja toteutan asiakas- tai tiimiyrityksen markkinointia.
Esitietovaatimukset
1. vuoden opinnot.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty
Opiskelija osoittaa teoriaosaamisen näyttöjen (ns. esseepisteet), seminaarikäyntien ja käytännön tiimiyritystoiminnan kautta osaavansa suunnitella ja toteuttaa markkinointiviestintää yrityksen tarpeisiin.
Hylätty
Opiskelijalla on puutteellinen markkinointiviestinnän teoria- ja käytännön osaaminen.