Markkinointi (3 op)
Toteutuksen tunnus: 3H00EO63-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2023 - 31.12.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2024 - 31.07.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Yrittäjyys (Proakatemia)
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Veijo Hämäläinen
- Tutta Tanttari
- Tanja Verho
- Ryhmät
-
23TIJOYrittäjyys ja tiimijohtaminen 2023, päivätoteutus
- Luokittelu
- CONTACT
- Opintojakso
- 3H00EO63
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opintojakson aikana opiskelijat tutustuvat käytännönläheisesti 2020-luvun markkinoinnin perusperiaatteisiin.
- Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin
- Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia
- Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla
- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena
Sisältö (Opintojakso)
Mitä tulevaisuuden markkinointi on, ja mitä se vaatii alan ammattilaiselta?
Mitkä ovat 2020 -luvun markkinoinnin trendit ja miten niitä hyödynnetään?
Miten tavoitteet vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?
Miten markkinointisuunnitelmasta rakennetaan arvoa tuottava kokonaisuus?
Esitietovaatimukset (Opintojakso)
ei ole
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)
Opiskelija on tutustunut erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia. Opiskelija osaa suunnitella yrityksen markknointia.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)
Opiskelija on perehtynyt erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut joitain niistä käytännössä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)
Opiskelija on perehtynyt hyvin erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut mitattavin tuloksin joitain niistä käytännössä.
Arviointiasteikko
0-5