Skip to main content

Marketing (3 cr)

Code: 3H00EO63-3005

General information


Enrolment period
02.12.2023 - 31.12.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2024 - 31.07.2024
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Entrepreneurship (Proacademy)
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
English
Degree programmes
Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
Teachers
Veijo Hämäläinen
Tutta Tanttari
Tanja Verho
Tags
CONTACT
Course
3H00EO63

Objectives (course unit)

Opintojakson aikana opiskelijat tutustuvat käytännönläheisesti 2020-luvun markkinoinnin perusperiaatteisiin.
- Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin
- Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia
- Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla
- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena

Content (course unit)

Mitä tulevaisuuden markkinointi on, ja mitä se vaatii alan ammattilaiselta?
Mitkä ovat 2020 -luvun markkinoinnin trendit ja miten niitä hyödynnetään?
Miten tavoitteet vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?
Miten markkinointisuunnitelmasta rakennetaan arvoa tuottava kokonaisuus?

Prerequisites (course unit)

ei ole

Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)

Opiskelija on tutustunut erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia. Opiskelija osaa suunnitella yrityksen markknointia.

Assessment criteria, good (3-4) (course unit)

Opiskelija on perehtynyt erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut joitain niistä käytännössä.

Assessment criteria, excellent (5) (course unit)

Opiskelija on perehtynyt hyvin erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut mitattavin tuloksin joitain niistä käytännössä.

Assessment scale

0-5

Go back to top of page