Marketing (3 cr)
Code: 3H00EO63-3005
General information
- Enrolment period
- 02.12.2023 - 31.12.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2024 - 31.07.2024
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Entrepreneurship (Proacademy)
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- English
- Degree programmes
- Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
Objectives (course unit)
Opintojakson aikana opiskelijat tutustuvat käytännönläheisesti 2020-luvun markkinoinnin perusperiaatteisiin.
- Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin
- Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia
- Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla
- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena
Content (course unit)
Mitä tulevaisuuden markkinointi on, ja mitä se vaatii alan ammattilaiselta?
Mitkä ovat 2020 -luvun markkinoinnin trendit ja miten niitä hyödynnetään?
Miten tavoitteet vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?
Miten markkinointisuunnitelmasta rakennetaan arvoa tuottava kokonaisuus?
Prerequisites (course unit)
ei ole
Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)
Opiskelija on tutustunut erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia. Opiskelija osaa suunnitella yrityksen markknointia.
Assessment criteria, good (3-4) (course unit)
Opiskelija on perehtynyt erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut joitain niistä käytännössä.
Assessment criteria, excellent (5) (course unit)
Opiskelija on perehtynyt hyvin erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut mitattavin tuloksin joitain niistä käytännössä.
Assessment scale
0-5