Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi (3 op)

Toteutuksen tunnus: 3H00EO63-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.12.2023 - 31.12.2023

Ajoitus

01.01.2024 - 31.07.2024

Laajuus

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Yrittäjyys (Proakatemia)

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma

Opettaja

  • Veijo Hämäläinen
  • Tutta Tanttari
  • Tanja Verho

Ryhmät

  • 23TIJO
    Yrittäjyys ja tiimijohtaminen 2023, päivätoteutus

Tavoitteet (OJ)

Opintojakson aikana opiskelijat tutustuvat käytännönläheisesti 2020-luvun markkinoinnin perusperiaatteisiin.
- Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin
- Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia
- Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla
- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena

Sisältö (OJ)

Mitä tulevaisuuden markkinointi on, ja mitä se vaatii alan ammattilaiselta?
Mitkä ovat 2020 -luvun markkinoinnin trendit ja miten niitä hyödynnetään?
Miten tavoitteet vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?
Miten markkinointisuunnitelmasta rakennetaan arvoa tuottava kokonaisuus?

Esitietovaatimukset (OJ)

ei ole

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

Opiskelija on tutustunut erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia. Opiskelija osaa suunnitella yrityksen markknointia.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

Opiskelija on perehtynyt erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut joitain niistä käytännössä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

Opiskelija on perehtynyt hyvin erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut mitattavin tuloksin joitain niistä käytännössä.

Arviointiasteikko

0-5