Acquiring Customers in Digital Channels (5 cr)
Code: NY00EK75-3004
General information
- Enrolment period
- 16.05.2022 - 22.08.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 29.08.2022 - 23.10.2022
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Online learning
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 40
Objectives (course unit)
• Kurssin jälkeen opiskelija osaa:
• kehittää, suunnitella ja toteuttaa asiakashankintaa yrityksen digitaalisissa markkinointikanavissa
• suunnitella ja toteuttaa hakukoneoptimointia ja –markkinointia
• käyttää GoogleAds –työkalua
• suunnitella GoogleAds -työkalun hyödyntämisen organisaatiossa
Content (course unit)
Opintojakson sisällöt
• GoogleAds työkalun käyttö
• Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanojen valinta
• Hakukonemainonta (GoogleAds)
Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)
Student
• is able to perform the learning tasks of the course
• demonstrate that they are in control of the core content of the course
• is able to apply the lessons learned in working life situations, but there is much to improve in sharing knowledge
Assessment criteria, good (3-4) (course unit)
Student
• performs the course as a whole fairly well
• An active learner and as an individual and in a team can demonstrate the applicability of knowledge and practices acquired from literature, lectures, and other sources to tasks analyzing and developing working life
Assessment criteria, excellent (5) (course unit)
Student
• is able to perform all the parts of the course commendably
• she has shown interest and motivation to learn as an individual and in a team and is able to share her knowledge with others
• master the curriculum and apply the skills learned from literature, lectures, and other sources in analyzing and developing work-life skills
Location and time
Kurssilla on aloitusluento ja 1-2 asiantuntojaluentoa, jotka voidaan sopia vasta syksyllä (ei keväällä, kun tehdään tilavaraukset). Muutoin kurssi on verkkokurssi.
Kurssi suoritetaan itsenäisesti annetussa aikataulussa.
Kurssilla on myös suoritettava ryhmätyö, jota ei voi korvata yksilösuorituksella vaan se tehdään ryhmässä.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Kurssin jälkeen opiskelija osaa:
Aloittaa digitaalisen markkinoinnin
Toteuttaa hakukoneoptimointia
Valita hakusanat
Tehdä kanavavalintoja
Tuottaa digitaalista sisältöä
Kriittisesti tarkastella digitaalista markkinointia
Toteuttaa asiakashankintaa yrityksen digitaalisissa markkinointikanavissa
Student workload
Kurssi on intensiivinen ja vaatii annettujen 1-2 viikkokohtaisten tehtävien suorittamista annetussa ajassa. En suosittele kurssin aikana lomamatkoja tai pitkiä etukäteen tiedossa olevia poissaoloja, koska ne saattavat haitata oppimisprosessia ja kurssin mielekästä suorittamista.
Further information
Kurssilla on aloitusluento ja 1-2 asiantuntojaluentoa.