Siirry suoraan sisältöön

Asiakasviestintä ja markkinointi (3 op)

Toteutuksen tunnus: 7F00CS04-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.06.2020 - 30.08.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2020 - 30.11.2021
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Fysioterapeutti
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 10
Koulutus
Fysioterapeutin tutkinto-ohjelma
Opettajat
Tarja Tittonen
Ilkka Piiroinen
Vastuuhenkilö
Tarja Tittonen
Opintojakso
7F00CS04

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija
- käyttää markkinointiviestinnän keinoja
- suunnittelee ja toteuttaa viestintää kohderyhmälle soveltuvin keinoin
- osaa viestiä digitaalisissa toimintaympäristöissä
- suunnittelee ja toteuttaa kampanjaviestintää, tapahtumamarkkinointia ja sidosryhmäviestintää

Sisältö (Opintojakso)

- viestinnän eri keinot ja menetelmät
- viestinnällä vaikuttaminen
- viestintäsuunnitelman laadinta
- markkinointi- ja kampanjaviestintä
- sosiaalinen media viestinnässä
- lainsäädäntö ja tekijänoikeudet

Aika ja paikka

Tiimiyrityksen ja projektitoiminnan yhteydessä suoritettavia yllämainituin opetusmenetelmin suoritettavia opintoja voi tehdä koko opintosuunnan aikana.

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei tenttiä.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Pajatyöskentely, luentoja/oppimismateriaalit, tiimityöskentely, itsenäinen työskentely, kirjaesseet.

Oppimateriaalit

Alustukset ja aiheeseen liittyvä kirjallisuus päivitetään opintojakson alkaessa ja aikana.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojen sisällön jaksotus ja aikataulutus käydään läpi ja sovitaan yhteisesti tiimiyrityksen aloittaessa toimintansa.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Valinnaisesta suorituksesta sovitaan erikseen.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Työelämäyhteistyötä tehdään käynnissä oleviin projekteihin ja toimeksiantoihin liittyen opintojakson aikana.

Kansainvälisyys

Mahdollisia kv-yhteistyöprojektit.

Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Hylätty: Puutteelliset kirjalliset esseet ja / tai osallistumattomuus aktiiviseen asiakasviestintään ja markkinointiin.

Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Hyväksytty
- jäsentää sosiaali- ja terveysalan palveluihin liittyvien markkinoinnin ja viestinnän välisiä suhteita ja soveltaa tietoa eri tilanteisiin.
- tunnistaa ja kehittää sisäistä ja ulkoista viestintää ja markkinointia
- osaa soveltaa oppimaansa tilanteiden vaatimalla tavalla
- antaa ja vastaanottaa palautetta aktiivisesti ja rakentavasti
- tarkastelee ja arvioi asioita sekä asiakkaan / tiimin / työyhteisön näkökulmasta
- osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti ja toiset tiimiläiset huomioiden
- ottaa vastuuta ja sitoutuu oman toiminnan lisäksi myös tiimin toimintaan

Hylätty
Hylätyssä suorituksessa opiskelijan perustiedoissa on puutteita ja tietojen soveltaminen on virheellistä. Opiskelija välttää aktiivista osallistumista oppimistilanteissa. Opiskelija laiminlyö valmistautumista eikä hyödynnä saamaansa palautetta. Opiskelijalta puuttuu suorituksia.

Siirry alkuun