Skip to main content

Customer Communication and Marketing (3 cr)

Code: 7F00CS04-3006

General information


Enrolment period
01.06.2020 - 30.08.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2020 - 30.11.2021
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Physiotherapy
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 10
Degree programmes
Degree Programme in Physiotherapy
Teachers
Tarja Tittonen
Ilkka Piiroinen
Person in charge
Tarja Tittonen
Course
7F00CS04

Objectives (course unit)

Students
- use methods of marketing communication
- design and implement communication suitable for the target group
- know how to communicate in digital environments
- design and implement campaign communication, event marketing and interest group communications

Content (course unit)

- different forms and methods of communication
- impact through communication
- creating a communication plan
- marketing and campaign communication
- social media in communication
- legislation and copyrights

Location and time

Tiimiyrityksen ja projektitoiminnan yhteydessä suoritettavia yllämainituin opetusmenetelmin suoritettavia opintoja voi tehdä koko opintosuunnan aikana.

Exam schedules

Ei tenttiä.

Assessment scale

Pass/Fail

Teaching methods

Pajatyöskentely, luentoja/oppimismateriaalit, tiimityöskentely, itsenäinen työskentely, kirjaesseet.

Learning materials

Alustukset ja aiheeseen liittyvä kirjallisuus päivitetään opintojakson alkaessa ja aikana.

Student workload

Opintojen sisällön jaksotus ja aikataulutus käydään läpi ja sovitaan yhteisesti tiimiyrityksen aloittaessa toimintansa.

Completion alternatives

Valinnaisesta suorituksesta sovitaan erikseen.

Practical training and working life cooperation

Työelämäyhteistyötä tehdään käynnissä oleviin projekteihin ja toimeksiantoihin liittyen opintojakson aikana.

International connections

Mahdollisia kv-yhteistyöprojektit.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Hylätty: Puutteelliset kirjalliset esseet ja / tai osallistumattomuus aktiiviseen asiakasviestintään ja markkinointiin.

Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Hyväksytty
- jäsentää sosiaali- ja terveysalan palveluihin liittyvien markkinoinnin ja viestinnän välisiä suhteita ja soveltaa tietoa eri tilanteisiin.
- tunnistaa ja kehittää sisäistä ja ulkoista viestintää ja markkinointia
- osaa soveltaa oppimaansa tilanteiden vaatimalla tavalla
- antaa ja vastaanottaa palautetta aktiivisesti ja rakentavasti
- tarkastelee ja arvioi asioita sekä asiakkaan / tiimin / työyhteisön näkökulmasta
- osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti ja toiset tiimiläiset huomioiden
- ottaa vastuuta ja sitoutuu oman toiminnan lisäksi myös tiimin toimintaan

Hylätty
Hylätyssä suorituksessa opiskelijan perustiedoissa on puutteita ja tietojen soveltaminen on virheellistä. Opiskelija välttää aktiivista osallistumista oppimistilanteissa. Opiskelija laiminlyö valmistautumista eikä hyödynnä saamaansa palautetta. Opiskelijalta puuttuu suorituksia.

Go back to top of page