Customer Communication and Marketing (3 cr)
Code: 7F00CS04-3006
General information
- Enrolment period
- 01.06.2020 - 30.08.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2020 - 30.11.2021
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Physiotherapy
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 10
- Degree programmes
- Degree Programme in Physiotherapy
Objectives (course unit)
Students
- use methods of marketing communication
- design and implement communication suitable for the target group
- know how to communicate in digital environments
- design and implement campaign communication, event marketing and interest group communications
Content (course unit)
- different forms and methods of communication
- impact through communication
- creating a communication plan
- marketing and campaign communication
- social media in communication
- legislation and copyrights
Location and time
Tiimiyrityksen ja projektitoiminnan yhteydessä suoritettavia yllämainituin opetusmenetelmin suoritettavia opintoja voi tehdä koko opintosuunnan aikana.
Exam schedules
Ei tenttiä.
Assessment scale
Pass/Fail
Teaching methods
Pajatyöskentely, luentoja/oppimismateriaalit, tiimityöskentely, itsenäinen työskentely, kirjaesseet.
Learning materials
Alustukset ja aiheeseen liittyvä kirjallisuus päivitetään opintojakson alkaessa ja aikana.
Student workload
Opintojen sisällön jaksotus ja aikataulutus käydään läpi ja sovitaan yhteisesti tiimiyrityksen aloittaessa toimintansa.
Completion alternatives
Valinnaisesta suorituksesta sovitaan erikseen.
Practical training and working life cooperation
Työelämäyhteistyötä tehdään käynnissä oleviin projekteihin ja toimeksiantoihin liittyen opintojakson aikana.
International connections
Mahdollisia kv-yhteistyöprojektit.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Hylätty: Puutteelliset kirjalliset esseet ja / tai osallistumattomuus aktiiviseen asiakasviestintään ja markkinointiin.
Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Hyväksytty
- jäsentää sosiaali- ja terveysalan palveluihin liittyvien markkinoinnin ja viestinnän välisiä suhteita ja soveltaa tietoa eri tilanteisiin.
- tunnistaa ja kehittää sisäistä ja ulkoista viestintää ja markkinointia
- osaa soveltaa oppimaansa tilanteiden vaatimalla tavalla
- antaa ja vastaanottaa palautetta aktiivisesti ja rakentavasti
- tarkastelee ja arvioi asioita sekä asiakkaan / tiimin / työyhteisön näkökulmasta
- osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti ja toiset tiimiläiset huomioiden
- ottaa vastuuta ja sitoutuu oman toiminnan lisäksi myös tiimin toimintaan
Hylätty
Hylätyssä suorituksessa opiskelijan perustiedoissa on puutteita ja tietojen soveltaminen on virheellistä. Opiskelija välttää aktiivista osallistumista oppimistilanteissa. Opiskelija laiminlyö valmistautumista eikä hyödynnä saamaansa palautetta. Opiskelijalta puuttuu suorituksia.