Siirry suoraan sisältöön

Tuloksellinen myyntityö ja asiakaspalvelu (5op)

Toteutuksen tunnus: 3H00CU39-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.11.2019 - 31.12.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2020 - 15.05.2020
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettajat
Mika Jokinen
Jyrki Ala-Myllymäki
Opintojakso
3H00CU39

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opintojaksolla syvennytään myyntityöhön ja siihen liittyvään vuorovaikutukseen asiakkaan kanssa.

Opiskelija
- osaa jäsentää myynnin vaiheet ensikontaktista kaupan päättämiseen ja jälkihoitoon
- tietää hyvän asiakaspalvelun periaatteet ja osaa soveltaa niitä käytännössä
- vahvistaa vuorovaikutustaitojaan erityisesti luottamuksen rakentamisen, vakuuttavan esiintymisen ja argumentointitaitojen näkökulmasta
- valmentautuu myyntikohtaamiseen aidon asiakascasen pohjalta.

Sisältö (Opintojakso)

- Mitkä ovat myyntiprosessin vaiheet ja miten myyjän pitäisi toimia eri vaiheissa?
- Mitkä ovat hyvän asiakaspalvelun tunnusmerkit?
- Miten tulen paremmaksi myyjäksi tai asiakaspalvelijaksi?

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

2. vuoden opintojaksot tai vastaavat tiedot ja taidot.

Arviointiasteikko

0-5

Siirry alkuun