Siirry suoraan sisältöön

Grand Game Release (12 op)

Toteutuksen tunnus: 4A00FA62-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
09.06.2021 - 31.08.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2021 - 31.12.2021
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
12 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettajat
Toni Pippola
Pasi Pekkanen
Gareth Noyce
Sami Kojo
Vastuuhenkilö
Pasi Pekkanen
Ryhmät
19TIKOGAME
19 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
Opintojakso
4A00FA62

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Student is able to work as a member of a game production team to control scope and complete a game project within the time allotted. Student is able to develop his toolset and skills towards a game industry professional.

Sisältö (Opintojakso)

Game project,
teamwork,
game release,
scope.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

The student is able to identify what kind of toolset and skills is needed in game industry.
The student can describe key concepts of games.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

The student is able to apply identify what kind of toolset and skills he needs become a game industry professional.
The student can demonstrate a clear understanding of how to create and populate an interesting game world for the player to explore with at least one working game mechanic.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

The student is able to apply develop his toolset and skills to become as a professional game developer.
The student has skills to complete a 3D game project within the time allotted.
The student is able to work as a member of a game production team to control scope and complete a game project within the time allotted.

Aika ja paikka

Presentations: w38, w44 & w50

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

No Exam, just Game Project

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Game Project & Presentations
Game Project
Documentation
Review
Presentations

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Project work, Game Project at the team

Oppimateriaalit

Moodle

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Credits can be scaled. 27h/cr.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Negotiable, Game Project with report or documentations

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Commenting, support. feedback
Game Designer and Producer Gareth Noyce from Ruffiangames (UK) and founder in Triple Eh is one of the teachers of the course.

Kansainvälisyys

Commenting, support. feedback
Game Designer and Producer Gareth Noyce from Ruffiangames (UK) and founder in Triple Eh is one of the teachers of the course.

Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Nothing to show

Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student is able to identify what kind of toolset and skills is needed in game industry.
Student can describe key concepts of games.

Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student is able to apply identify what kind of toolset and skills he needs become a game industry professional.
Student can demonstrate a clear understanding of how to create and populate an interesting game world for the player to explore with at least one working game mechanic.

Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student is able to apply develop his toolset and skills to become as a professional game developer. and skills to complete a 3D game project within the time allotted
Student is able to work as a member of a game production team to control scope and complete a game project within the time allotted.

Siirry alkuun