Siirry suoraan sisältöön

Terveysteknologioiden markkinointi, hankinnat ja kilpailutus (5op)

Toteutuksen tunnus: 7Y00CV51-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
27.11.2017 - 28.02.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2018 - 31.07.2018
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Fysioterapeutti
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 36
Koulutus
Hyvinvointiteknologian ylempi tutkinto-ohjelma (sosiaali-, terveys- ja liikunta-ala)
Hyvinvointiteknologian ylempi tutkinto-ohjelma (tekniikan ja liikenteen ala)
Hyvinvointiteknologian ylempi tutkinto-ohjelma (liiketalouden ala)
Opettajat
Tarja Tittonen
Marjo Hirvonen
Hyvinvointiteknologia-YAMK Virtuaalihenkilö
Vastuuhenkilö
Tarja Tittonen
Opintojakso
7Y00CV51

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija tuntee markkinoinnin merkityksen ja markkinointiajattelun yritystoiminnassa.
Opiskelija osaa toteuttaa markkinointia käytännössä.
Opiskelija tietää hyvinvointi- ja terveysalan kilpailutus- ja hankintalainsäädännön.
Opiskelija osaa toimia hyvinvointi- ja terveysalan tuotteiden ja palveluiden kilpailutus- ja hankintamenettelyissä asiantuntijana.

Sisältö (Opintojakso)

Asiakaslähtöisyys ja –kokemus sekä arvon tuottaminen markkinoinnin lähtökohtina.
Markkinoinnin merkitys yritystoiminnassa.
Markkinointiajattelun perusteet.
Markkinoinnin käytännön totetutuskeinoja.
Kilpailutus- ja hankintalainsäädäntö.
Kilpailutus- ja hankintamenettely terveyden-/sosiaalihuollon toimintaympäristöissä.
Kilpailutus- ja hankintaprojektien läpivieminen.

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Tenttiajankohta tiedotetaan luennoilla.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi 0 - 5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Luennot, tehtävät, harjoitukset

Oppimateriaalit

Oppimateriaalit jaetaan ja niistä tiedotetaan luentojen yhteydessä.

Sisällön jaksotus

Lukujärjestyksen mukaan

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Työelämästä luennoitsijoita

Siirry alkuun