Terveysteknologioiden markkinointi, hankinnat ja kilpailutus (5op)
Toteutuksen tunnus: 7Y00CV51-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 27.11.2017 - 28.02.2018
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2018 - 31.07.2018
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Fysioterapeutti
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 36
- Koulutus
- Hyvinvointiteknologian ylempi tutkinto-ohjelma (sosiaali-, terveys- ja liikunta-ala)
- Hyvinvointiteknologian ylempi tutkinto-ohjelma (tekniikan ja liikenteen ala)
- Hyvinvointiteknologian ylempi tutkinto-ohjelma (liiketalouden ala)
- Opettajat
- Tarja Tittonen
- Marjo Hirvonen
- Hyvinvointiteknologia-YAMK Virtuaalihenkilö
- Vastuuhenkilö
- Tarja Tittonen
- Opintojakso
- 7Y00CV51
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija tuntee markkinoinnin merkityksen ja markkinointiajattelun yritystoiminnassa.
Opiskelija osaa toteuttaa markkinointia käytännössä.
Opiskelija tietää hyvinvointi- ja terveysalan kilpailutus- ja hankintalainsäädännön.
Opiskelija osaa toimia hyvinvointi- ja terveysalan tuotteiden ja palveluiden kilpailutus- ja hankintamenettelyissä asiantuntijana.
Sisältö (Opintojakso)
Asiakaslähtöisyys ja –kokemus sekä arvon tuottaminen markkinoinnin lähtökohtina.
Markkinoinnin merkitys yritystoiminnassa.
Markkinointiajattelun perusteet.
Markkinoinnin käytännön totetutuskeinoja.
Kilpailutus- ja hankintalainsäädäntö.
Kilpailutus- ja hankintamenettely terveyden-/sosiaalihuollon toimintaympäristöissä.
Kilpailutus- ja hankintaprojektien läpivieminen.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Tenttiajankohta tiedotetaan luennoilla.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi 0 - 5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Luennot, tehtävät, harjoitukset
Oppimateriaalit
Oppimateriaalit jaetaan ja niistä tiedotetaan luentojen yhteydessä.
Sisällön jaksotus
Lukujärjestyksen mukaan
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Työelämästä luennoitsijoita