Tuloksellinen myyntityö ja asiakaspalvelu (5op)
Toteutuksen tunnus: 3H00CU39-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.06.2018 - 30.09.2018
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 25.10.2018 - 31.12.2018
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- Virtuaaliosuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Liiketoiminta
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Opettajat
- Miina Kivelä
- Vastuuhenkilö
- Tiina Hakkarainen
- Ryhmät
-
AVOINAMKAvoin amk
- Opintojakso
- 3H00CU39
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opintojaksolla syvennytään myyntityöhön ja siihen liittyvään vuorovaikutukseen asiakkaan kanssa.
Opiskelija
- osaa jäsentää myynnin vaiheet ensikontaktista kaupan päättämiseen ja jälkihoitoon
- tietää hyvän asiakaspalvelun periaatteet ja osaa soveltaa niitä käytännössä
- vahvistaa vuorovaikutustaitojaan erityisesti luottamuksen rakentamisen, vakuuttavan esiintymisen ja argumentointitaitojen näkökulmasta
- valmentautuu myyntikohtaamiseen aidon asiakascasen pohjalta.
Sisältö (Opintojakso)
- Mitkä ovat myyntiprosessin vaiheet ja miten myyjän pitäisi toimia eri vaiheissa?
- Mitkä ovat hyvän asiakaspalvelun tunnusmerkit?
- Miten tulen paremmaksi myyjäksi tai asiakaspalvelijaksi?
Esitietovaatimukset (Opintojakso)
2. vuoden opintojaksot tai vastaavat tiedot ja taidot.