Siirry suoraan sisältöön

Tuloksellinen myyntityö ja asiakaspalvelu (5op)

Toteutuksen tunnus: 3H00CU39-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.06.2018 - 30.09.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
25.10.2018 - 31.12.2018
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus
4 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Liiketoiminta
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Opettajat
Miina Kivelä
Vastuuhenkilö
Tiina Hakkarainen
Ryhmät
AVOINAMK
Avoin amk
Opintojakso
3H00CU39

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opintojaksolla syvennytään myyntityöhön ja siihen liittyvään vuorovaikutukseen asiakkaan kanssa.

Opiskelija
- osaa jäsentää myynnin vaiheet ensikontaktista kaupan päättämiseen ja jälkihoitoon
- tietää hyvän asiakaspalvelun periaatteet ja osaa soveltaa niitä käytännössä
- vahvistaa vuorovaikutustaitojaan erityisesti luottamuksen rakentamisen, vakuuttavan esiintymisen ja argumentointitaitojen näkökulmasta
- valmentautuu myyntikohtaamiseen aidon asiakascasen pohjalta.

Sisältö (Opintojakso)

- Mitkä ovat myyntiprosessin vaiheet ja miten myyjän pitäisi toimia eri vaiheissa?
- Mitkä ovat hyvän asiakaspalvelun tunnusmerkit?
- Miten tulen paremmaksi myyjäksi tai asiakaspalvelijaksi?

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

2. vuoden opintojaksot tai vastaavat tiedot ja taidot.

Siirry alkuun