Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestintä 3 (3 op)

Toteutuksen tunnus: 3H00CZ36-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2016 - 31.07.2016
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2016 - 31.12.2016
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Yrittäjyys (Proakatemia)
Opettajat
Antti Vuento
Liisa Heinonen
Veijo Hämäläinen
Opintojakso
3H00CZ36

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa aloittavan yrityksen kokonaisvaltaista markkinointia.
- Opiskelija osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa.
- Opiskelija ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia.

Sisältö (Opintojakso)

Mitkä ovat aloittavan yrityksen markkinoinnin tavoitteet?
Mitkä ovat markkinoinnin ajankohtaiset trendit ja miten niitä pystytään hyödyntämään yrityksen toiminnassa?
Mikä on sosiaalisen median merkitys ja rooli osana yrityksen markkinointistrategiaa?
Mitä otan huomioon, kun suunnittelen ja toteutan asiakasyrityksen markkinointia.

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

1. vuoden opinnot.

Lisätiedot

Opintojakson voi suorittaa 3 - 15 opintopisteen laajuisena. Opintojakson arviointi perustuu opiskelijan teorian pohjalta tuottamiin kirjallisiin dokumentteihin. Hän saa palautteen tiimiltään sekä valmentajaltaan. Opintojakso arvioidaan suoritusmerkinnällä. Opiskelija voi halutessaan tehdä vähintään 8 opintopisteen suorituksesta näytön, jonka perusteella opintojakso arvioidaan numeerisesti asteikolla 0-5.

Siirry alkuun