Markkinointiviestintä 3Laajuus (3 op)
Opintojakson tunnus: 3H00CZ36
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa aloittavan yrityksen kokonaisvaltaista markkinointia.
- Opiskelija osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa.
- Opiskelija ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia.
Sisältö
Mitkä ovat aloittavan yrityksen markkinoinnin tavoitteet?
Mitkä ovat markkinoinnin ajankohtaiset trendit ja miten niitä pystytään hyödyntämään yrityksen toiminnassa?
Mikä on sosiaalisen median merkitys ja rooli osana yrityksen markkinointistrategiaa?
Mitä otan huomioon, kun suunnittelen ja toteutan asiakasyrityksen markkinointia.
Esitietovaatimukset
1. vuoden opinnot.
Lisätiedot
Opintojakson voi suorittaa 3 - 15 opintopisteen laajuisena. Opintojakson arviointi perustuu opiskelijan teorian pohjalta tuottamiin kirjallisiin dokumentteihin. Hän saa palautteen tiimiltään sekä valmentajaltaan. Opintojakso arvioidaan suoritusmerkinnällä. Opiskelija voi halutessaan tehdä vähintään 8 opintopisteen suorituksesta näytön, jonka perusteella opintojakso arvioidaan numeerisesti asteikolla 0-5.