Markkinointiviestintä (10 op)
Toteutuksen tunnus: 3H00CA66-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.07.2016 - 10.07.2018
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2016 - 10.12.2018
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 3 - 10
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Yrittäjyys (Proakatemia)
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Antti Vuento
- Liisa Heinonen
- Hanna Saraketo
- Tanja Verho
- Vastuuhenkilö
- Hanna Saraketo
- Opintojakso
- 3H00CA66
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa aloittavan yrityksen kokonaisvaltaista markkinointia.
- Opiskelija osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa.
- Opiskelija ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia.
Sisältö (Opintojakso)
Mitkä ovat aloittavan yrityksen markkinoinnin tavoitteet?
Mitkä ovat markkinoinnin ajankohtaiset trendit ja miten niitä pystytään hyödyntämään yrityksen toiminnassa?
Mikä on sosiaalisen median merkitys ja rooli osana yrityksen markkinointistrategiaa?
Mitä otan huomioon, kun suunnittelen ja toteutan asiakasyrityksen markkinointia.
Esitietovaatimukset (Opintojakso)
1. vuoden opinnot.