Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestintä (10 op)

Toteutuksen tunnus: 3H00CA66-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2016 - 10.07.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2016 - 10.12.2018
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
3 - 10
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Yrittäjyys (Proakatemia)
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma
Opettajat
Antti Vuento
Liisa Heinonen
Hanna Saraketo
Tanja Verho
Vastuuhenkilö
Hanna Saraketo
Opintojakso
3H00CA66

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa aloittavan yrityksen kokonaisvaltaista markkinointia.
- Opiskelija osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa.
- Opiskelija ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia.

Sisältö (Opintojakso)

Mitkä ovat aloittavan yrityksen markkinoinnin tavoitteet?
Mitkä ovat markkinoinnin ajankohtaiset trendit ja miten niitä pystytään hyödyntämään yrityksen toiminnassa?
Mikä on sosiaalisen median merkitys ja rooli osana yrityksen markkinointistrategiaa?
Mitä otan huomioon, kun suunnittelen ja toteutan asiakasyrityksen markkinointia.

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

1. vuoden opinnot.

Siirry alkuun