Siirry suoraan sisältöön

Sosiaali- ja terveysalan asiakasverkostot (5 op)

Toteutuksen tunnus: 7S00CS11-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2014 - 01.12.2015
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2015 - 31.12.2015
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
TKI-osuus
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Sosionomi
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Sosiaalialan koulutusohjelma, vuonna 2013 tai aiemmin aloittaneet
Opettajat
Ulla-Maija Koivula
Opintojakso
7S00CS11

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija
* tietää sosiaali- ja terveysalan keskeiset asiakasryhmät
* hankkii asiakkaita tiimiyritykseensä ja pitää säännöllisesti yhteyttä asiakkaisiin
* verkostoituu ja hyödyntää verkostoja tiimiyrityksen kehittämisessä
* käyttää sitä liiketoiminnan kehittämisessä
* käyttää tiimiyrityksen kehittämisessä erilaisia innovointimenetelmiä
* hyödyntää yrityksen toiminnassa ja asiakasverkostojen rakentamisessa digitalisaation keinoja

Sisältö (Opintojakso)

- asiakaskontaktointi
- asiakasverkoston luominen
- asiakassuhteen ylläpito
- projektihallinta
- digitaaliset välineet

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakson arviointi perustuu tiiminäyttöön, jossa koko tiimi yhdessä näyttää osaamisensa asiakasverkostojen rakentamisessa ja ylläpitämisessä.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Pajatyöskentely, tiimityöskentely, yrityskäynnit
Itsenäinen työskentely ja kirjallisuutta

Oppimateriaalit

Tarkentuu opintojakson aikana

Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Hyväksytty: Aktiivinen osallistuminen, tiiminäyttönä toimiva asiakasverkosto ja tiimipalaute
Hylätty: Osallistuminen vähäistä.

Siirry alkuun