Skip to main content

Customer networks of Social Services and Health Care (5 cr)

Code: 7S00CS11-3001

General information


Enrolment period
02.12.2014 - 01.12.2015
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2015 - 31.12.2015
Implementation has ended.
Credits
5 cr
RDI portion
4 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Social Services
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Social Services, students who began in 2013 or earlier
Teachers
Ulla-Maija Koivula
Course
7S00CS11

Objectives (course unit)

Opiskelija
* tietää sosiaali- ja terveysalan keskeiset asiakasryhmät
* hankkii asiakkaita tiimiyritykseensä ja pitää säännöllisesti yhteyttä asiakkaisiin
* verkostoituu ja hyödyntää verkostoja tiimiyrityksen kehittämisessä
* käyttää sitä liiketoiminnan kehittämisessä
* käyttää tiimiyrityksen kehittämisessä erilaisia innovointimenetelmiä
* hyödyntää yrityksen toiminnassa ja asiakasverkostojen rakentamisessa digitalisaation keinoja

Content (course unit)

- asiakaskontaktointi
- asiakasverkoston luominen
- asiakassuhteen ylläpito
- projektihallinta
- digitaaliset välineet

Assessment methods and criteria

Opintojakson arviointi perustuu tiiminäyttöön, jossa koko tiimi yhdessä näyttää osaamisensa asiakasverkostojen rakentamisessa ja ylläpitämisessä.

Assessment scale

Pass/Fail

Teaching methods

Pajatyöskentely, tiimityöskentely, yrityskäynnit
Itsenäinen työskentely ja kirjallisuutta

Learning materials

Tarkentuu opintojakson aikana

Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Hyväksytty: Aktiivinen osallistuminen, tiiminäyttönä toimiva asiakasverkosto ja tiimipalaute
Hylätty: Osallistuminen vähäistä.

Go back to top of page