Customer networks of Social Services and Health Care (5 cr)
Code: 7S00CS11-3001
General information
- Enrolment period
- 02.12.2014 - 01.12.2015
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2015 - 31.12.2015
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- RDI portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Social Services
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Social Services, students who began in 2013 or earlier
- Teachers
- Ulla-Maija Koivula
- Course
- 7S00CS11
Objectives (course unit)
Opiskelija
* tietää sosiaali- ja terveysalan keskeiset asiakasryhmät
* hankkii asiakkaita tiimiyritykseensä ja pitää säännöllisesti yhteyttä asiakkaisiin
* verkostoituu ja hyödyntää verkostoja tiimiyrityksen kehittämisessä
* käyttää sitä liiketoiminnan kehittämisessä
* käyttää tiimiyrityksen kehittämisessä erilaisia innovointimenetelmiä
* hyödyntää yrityksen toiminnassa ja asiakasverkostojen rakentamisessa digitalisaation keinoja
Content (course unit)
- asiakaskontaktointi
- asiakasverkoston luominen
- asiakassuhteen ylläpito
- projektihallinta
- digitaaliset välineet
Assessment methods and criteria
Opintojakson arviointi perustuu tiiminäyttöön, jossa koko tiimi yhdessä näyttää osaamisensa asiakasverkostojen rakentamisessa ja ylläpitämisessä.
Assessment scale
Pass/Fail
Teaching methods
Pajatyöskentely, tiimityöskentely, yrityskäynnit
Itsenäinen työskentely ja kirjallisuutta
Learning materials
Tarkentuu opintojakson aikana
Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Hyväksytty: Aktiivinen osallistuminen, tiiminäyttönä toimiva asiakasverkosto ja tiimipalaute
Hylätty: Osallistuminen vähäistä.