Sosiaali- ja terveysalan asiakasverkostot (5 op)
Toteutuksen tunnus: 7S00CS11-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2014 - 01.12.2015
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2015 - 31.12.2015
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Sosionomi
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Sosiaalialan koulutusohjelma, vuonna 2013 tai aiemmin aloittaneet
- Opettajat
- Ulla-Maija Koivula
- Opintojakso
- 7S00CS11
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija
* tietää sosiaali- ja terveysalan keskeiset asiakasryhmät
* hankkii asiakkaita tiimiyritykseensä ja pitää säännöllisesti yhteyttä asiakkaisiin
* verkostoituu ja hyödyntää verkostoja tiimiyrityksen kehittämisessä
* käyttää sitä liiketoiminnan kehittämisessä
* käyttää tiimiyrityksen kehittämisessä erilaisia innovointimenetelmiä
* hyödyntää yrityksen toiminnassa ja asiakasverkostojen rakentamisessa digitalisaation keinoja
Sisältö (Opintojakso)
- asiakaskontaktointi
- asiakasverkoston luominen
- asiakassuhteen ylläpito
- projektihallinta
- digitaaliset välineet
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojakson arviointi perustuu tiiminäyttöön, jossa koko tiimi yhdessä näyttää osaamisensa asiakasverkostojen rakentamisessa ja ylläpitämisessä.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Pajatyöskentely, tiimityöskentely, yrityskäynnit
Itsenäinen työskentely ja kirjallisuutta
Oppimateriaalit
Tarkentuu opintojakson aikana
Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Hyväksytty: Aktiivinen osallistuminen, tiiminäyttönä toimiva asiakasverkosto ja tiimipalaute
Hylätty: Osallistuminen vähäistä.