Event Management and Marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: IM00BS03-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 04.12.2014 - 30.01.2015
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 12.01.2015 - 19.05.2015
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Media and Arts
- Toimipiste
- TAMK Mediapolis
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 5 - 25
- Koulutus
- Degree Programme in Media, students who began in 2013 or earlier
- Bachelor's Degree Programme in Media and Arts
- Opettajat
- Media-and-Arts Virtuaalihenkilö
- Harri Karvinen
- Sohvi Sirkesalo
- Vastuuhenkilö
- Harri Karvinen
- Opintojakso
- IM00BS03
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Students know how to produce events, happenings and festivals.
Sisältö (Opintojakso)
- Marketing;
- market segmentation,
- market research,
- consumer needs, behaviour, attitudes and motivation
- media planning
- Event Management
- Project planning
- location and venue
- media relations
- risk assessment
- health and safety
- hospitality and catering
- merchandising
- technical facilities
- staging and decoration
- ticket office
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Student hands in the assignments. Assignments shows descent skills. Student attend at least 40% of classes. Student shows descents participation in classes.
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Student hands most of the assignments in time. Assignments shows good skills. Student attend at least 60% of classes. Student shows active participation in classes.
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Student hands all assignments in time. All the assignments shows exceptional skills. Student attend at least 80% of classes. Students shows very active participation in classes.