Siirry suoraan sisältöön

Event Management and Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: IM00BS03-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
04.12.2014 - 30.01.2015
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
12.01.2015 - 19.05.2015
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media and Arts
Toimipiste
TAMK Mediapolis
Opetuskielet
englanti
Paikat
5 - 25
Koulutus
Degree Programme in Media, students who began in 2013 or earlier
Bachelor's Degree Programme in Media and Arts
Opettajat
Media-and-Arts Virtuaalihenkilö
Harri Karvinen
Sohvi Sirkesalo
Vastuuhenkilö
Harri Karvinen
Opintojakso
IM00BS03

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Students know how to produce events, happenings and festivals.

Sisältö (Opintojakso)

- Marketing;

- market segmentation,

- market research,

- consumer needs, behaviour, attitudes and motivation
- media planning
- Event Management
- Project planning
- location and venue
- media relations
- risk assessment
- health and safety
- hospitality and catering
- merchandising
- technical facilities
- staging and decoration
- ticket office

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student hands in the assignments. Assignments shows descent skills. Student attend at least 40% of classes. Student shows descents participation in classes.

Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student hands most of the assignments in time. Assignments shows good skills. Student attend at least 60% of classes. Student shows active participation in classes.

Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student hands all assignments in time. All the assignments shows exceptional skills. Student attend at least 80% of classes. Students shows very active participation in classes.

Siirry alkuun