Siirry suoraan sisältöön

Asiakasverkoston rakentaminenLaajuus (6 op)

Opintojakson tunnus: 3H00EO79

Opintojakson perustiedot


Laajuus
6 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson aikana opiskelijat rakentavat toimivan asiakasverkoston tiimiyritykseensä.

Tavoite
- Opiskelija tunnistaa oikeat asiakasryhmät.
- Opiskelija osaa hankkia uusia asiakkaita tiimiyritykseensä ja pitää säännöllisesti yhteyttä vanhoihin asiakkaisiin.
- Opiskelija löytää sopivia tilaisuuksia verkostoitumiseen ja osaa hyödyntää niitä tiimiyrityksen kehittämisessä.
- Opiskelija osaa hyödyntää asiakashallintaohjelmaa ja käyttää sitä kehittäessään liiketoimintaansa.
- Opiskelija käyttää erilaisia innovointimenetelmiä, joiden avulla tiimiyritystä kehitetään.
- Opiskelija kehittää projektinhallintataitojaan.

Sisältö

Miten otan yhteyttä asiakkaaseen?
Mitä tekijöitä pitää huomioida, jotta pystyy rakentamaan toimivan asiakasverkoston?
Miten asiakassuhde muuttuu asiakkuudeksi?
Mitkä ovat tehokkaan projektinhallinnan edellytykset?

Esitietovaatimukset

1. vuoden opinnot

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

hyväksytty/hylätty

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

hyväksytty/hylätty

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

hyväksytty/hylätty

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty
Opiskelija osallistuu aktiivisesti tiimin yhteisiin oppimistilanteisiin (ns. pajoihin/treeneihin) rakentaen tiimiyritystä käytännössä, teoriatietoon perustuen.

Hylätty
Opiskelija ei tuo lisäarvoa oppivaan organisaatioon. Opiskelija on toiminnallaan rikkonut tiimiyrityksen luottamuksen.

Siirry alkuun