Sosiaali- ja terveysalan asiakasverkostotLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: 7F00EC16
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija
- tietää sosiaali- ja terveysalan keskeiset asiakasryhmät
- hankkii asiakkaita ja pitää säännöllisesti yhteyttä asiakkaisiin
- toteuttaa projekteja sisältäen projektityön peruskäsitteet ja sen seurannan ja arvioinnin
osana laadun varmistusta
- verkostoituu ja hyödyntää verkostoja tiimiyrityksen kehittämisessä
- tietää viestinnän ja dokumentoinnin merkityksen
- hyödyntää digitaalisuuden keinot ja mahdollisuudet asiakas-ja yritysviestinnässä sekä asiakasverkostojen rakentamisessa
- kehittää tiimiyritystä ja sen palveluita erilaisia innovointimenetelmiä hyödyntäen
Sisältö
- asiakaskontaktointi
- asiakasverkoston luominen
- asiakassuhteen ylläpito
- projektihallinta sisältäen projektityön peruskäsitteet ja sen seurannan ja arvioinnin osana laadun varmistusta
- toimii projektipäällikkönä tai tiimiyrityksen johtajana
- digitaaliset välineet toiminnan ylläpitämisessä ja kehittämisessä
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytyssä suorituksessa opiskelija
- osaa soveltaa oppimaansa tilanteiden vaatimalla tavalla
- osaa perustella toimintaansa
- osallistuu tiimiyrityksen viikoittaisiin pajoihin vähintään 80%:sti
- osallistuu tiimiyrityksen toimintaa aktiivisesti
- osallistuu aktiivisesti yhteiseen tiiminäyttöön
- osallistuu tiimiyrityksen toimintaan ja tekee sovitut tehtävät
- antaa ja vastaanottaa palautetta aktiivisesti ja rakentavasti
- osaa toimia yhteistyössä
- ottaa vastuun omasta toiminnastaan ja sen seurauksista sekä tunnistaa oman osaamisensa rajat
Hylätyssä suorituksessa opiskelija
- ei osallistu vähintään 80% tiimin pajoihin
- ei osallistu tiimiyrityksen toimintaan
- ei osallistu yhteiseen tiiminäyttöön
- jättää tekemättä sovittuja tehtäviä
- suhtautuu palautteen vastaanottamiseen negatiivisesti
- tekee niukasti yhteistyötä
- ei ota toiminnassaan huomioon eettisiä ohjeita