Sosiaali- ja terveysalan asiakasverkostotLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: 7F00CR99
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija
- tietää sosiaali- ja terveysalan keskeiset asiakasryhmät
- hankkii asiakkaita tiimiyritykseensä ja pitää säännöllisesti yhteyttä asiakkaisiin
- verkostoituu ja hyödyntää verkostoja tiimiyrityksen kehittämisessä
- käyttää sitä liiketoiminnan kehittämisessä
- käyttää tiimiyrityksen kehittämisessä erilaisia innovointimenetelmiä
- hyödyntää yrityksen toiminnassa ja asiakasverkostojen rakentamisessa digitalisaation keinoja
Sisältö
- asiakaskontaktointi
- asiakasverkoston luominen
- asiakassuhteen ylläpito
- projektihallinta
- digitaaliset välineet toiminnan kehittämisessä