Siirry suoraan sisältöön

Game EnginesLaajuus (5 op)

Tunnus: 4A00GB57

Laajuus

5 op

Ilmoittautumisaika

09.06.2025 - 07.09.2025

Ajoitus

01.09.2025 - 31.12.2025

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tietojenkäsittely

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Toni Pippola
  • Gareth Noyce
Ryhmät
  • 23TIKOGAME
    23 Tietojenkäsittely, Game Production opintosuunta
  • 22TIKOGAME
    22 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta

Arviointiasteikko

0-5

Ilmoittautumisaika

07.06.2024 - 08.09.2024

Ajoitus

16.09.2024 - 31.12.2024

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tietojenkäsittely

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Toni Pippola
  • Gareth Noyce
Vastuuhenkilö

Gareth Noyce

Ryhmät
  • 22TIKOGAME
    22 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
  • 23TIKOGAME
    23 Tietojenkäsittely, Game Production opintosuunta

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Student is able to:

Create a third person gameplay template implementing custom versions of all core Gameplay Framework classes. Import and setup a range of assets, including Static & Skeletal Meshes, Audio, and Animations. Build a custom character using core actor components. Convert Blueprints to C++ and vice versa.

Sisällön jaksotus

Tour of the editor
How to get UE (Source or Launcher)
Introduction to Assets
Blocking out and the basics of lighting
Gameplay Framework classes in C++ & BP
Data Assets
Actors, Controllers and Enhanced Input
Hard / Soft References
Simple AI

Lisätietoja opiskelijoille

Aimed for Game Academy students.

Ilmoittautumisaika

23.11.2022 - 12.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.12.2023

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

Verkossa tapahtuva opiskelu

Yksikkö

Tietojenkäsittely

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

0 - 20

Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Toni Pippola
  • Gareth Noyce
Vastuuhenkilö

Toni Pippola

Ryhmät
  • 20TIKOGAME
    20 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
  • 21TIKOGAME
    21 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Student is able to:

Create a third person gameplay template implementing custom versions of all core Gameplay Framework classes. Import and setup a range of assets, including Static & Skeletal Meshes, Audio, and Animations. Build a custom character using core actor components. Convert Blueprints to C++ and vice versa.

Sisällön jaksotus

Tour of the editor
How to get UE (Source or Launcher)
Introduction to Assets
Blocking out and the basics of lighting
Gameplay Framework classes in C++ & BP
Data Assets
Actors, Controllers and Enhanced Input
Hard / Soft References
Simple AI

Lisätietoja opiskelijoille

Aimed for Game Academy students.