Siirry suoraan sisältöön

Game Engines (5 op)

Toteutuksen tunnus: 4A00GB57-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
23.11.2022 - 12.01.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2023 - 31.12.2023
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Verkossa tapahtuva opiskelu
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
0 - 20
Koulutus
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettajat
Toni Pippola
Gareth Noyce
Vastuuhenkilö
Toni Pippola
Ryhmät
20TIKOGAME
20 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
21TIKOGAME
21 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
Opintojakso
4A00GB57

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Student is able to:

Create a third person gameplay template implementing custom versions of all core Gameplay Framework classes. Import and setup a range of assets, including Static & Skeletal Meshes, Audio, and Animations. Build a custom character using core actor components. Convert Blueprints to C++ and vice versa.

Sisällön jaksotus

Tour of the editor
How to get UE (Source or Launcher)
Introduction to Assets
Blocking out and the basics of lighting
Gameplay Framework classes in C++ & BP
Data Assets
Actors, Controllers and Enhanced Input
Hard / Soft References
Simple AI

Lisätietoja opiskelijoille

Aimed for Game Academy students.

Siirry alkuun