Siirry suoraan sisältöön

Game Engines (5 op)

Toteutuksen tunnus: 4A00GB57-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

07.06.2024 - 08.09.2024

Ajoitus

16.09.2024 - 31.12.2024

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tietojenkäsittely

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma

Opettaja

  • Toni Pippola
  • Gareth Noyce

Vastuuhenkilö

Gareth Noyce

Ryhmät

  • 22TIKOGAME
    22 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
  • 23TIKOGAME
    23 Tietojenkäsittely, Game Production opintosuunta

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Student is able to:

Create a third person gameplay template implementing custom versions of all core Gameplay Framework classes. Import and setup a range of assets, including Static & Skeletal Meshes, Audio, and Animations. Build a custom character using core actor components. Convert Blueprints to C++ and vice versa.

Sisällön jaksotus

Tour of the editor
How to get UE (Source or Launcher)
Introduction to Assets
Blocking out and the basics of lighting
Gameplay Framework classes in C++ & BP
Data Assets
Actors, Controllers and Enhanced Input
Hard / Soft References
Simple AI

Lisätietoja opiskelijoille

Aimed for Game Academy students.