Game Engines (5 op)
Toteutuksen tunnus: 4A00GB57-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
07.06.2024 - 08.09.2024
Ajoitus
16.09.2024 - 31.12.2024
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Toni Pippola
- Gareth Noyce
Vastuuhenkilö
Gareth Noyce
Ryhmät
-
22TIKOGAME22 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
-
23TIKOGAME23 Tietojenkäsittely, Game Production opintosuunta
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Student is able to:
Create a third person gameplay template implementing custom versions of all core Gameplay Framework classes. Import and setup a range of assets, including Static & Skeletal Meshes, Audio, and Animations. Build a custom character using core actor components. Convert Blueprints to C++ and vice versa.
Sisällön jaksotus
Tour of the editor
How to get UE (Source or Launcher)
Introduction to Assets
Blocking out and the basics of lighting
Gameplay Framework classes in C++ & BP
Data Assets
Actors, Controllers and Enhanced Input
Hard / Soft References
Simple AI
Lisätietoja opiskelijoille
Aimed for Game Academy students.