Game Engines (5 op)
Toteutuksen tunnus: 4A00GB57-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 07.06.2024 - 08.09.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 16.09.2024 - 31.12.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tietojenkäsittely
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Toni Pippola
- Gareth Noyce
- Vastuuhenkilö
- Gareth Noyce
- Ryhmät
-
22TIKOGAME22 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
-
23TIKOGAME23 Tietojenkäsittely, Game Production opintosuunta
- Opintojakso
- 4A00GB57
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Student is able to:
Create a third person gameplay template implementing custom versions of all core Gameplay Framework classes. Import and setup a range of assets, including Static & Skeletal Meshes, Audio, and Animations. Build a custom character using core actor components. Convert Blueprints to C++ and vice versa.
Sisällön jaksotus
Tour of the editor
How to get UE (Source or Launcher)
Introduction to Assets
Blocking out and the basics of lighting
Gameplay Framework classes in C++ & BP
Data Assets
Actors, Controllers and Enhanced Input
Hard / Soft References
Simple AI
Lisätietoja opiskelijoille
Aimed for Game Academy students.