Game EnginesLaajuus (5 op)
Tunnus: 4A00GB57
Laajuus
5 op
Ilmoittautumisaika
09.06.2025 - 07.09.2025
Ajoitus
01.09.2025 - 31.12.2025
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Toni Pippola
- Gareth Noyce
Ryhmät
-
23TIKOGAME23 Tietojenkäsittely, Game Production opintosuunta
-
22TIKOGAME22 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
Arviointiasteikko
0-5
Ilmoittautumisaika
07.06.2024 - 08.09.2024
Ajoitus
16.09.2024 - 31.12.2024
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Toni Pippola
- Gareth Noyce
Vastuuhenkilö
Gareth Noyce
Ryhmät
-
22TIKOGAME22 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
-
23TIKOGAME23 Tietojenkäsittely, Game Production opintosuunta
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Student is able to:
Create a third person gameplay template implementing custom versions of all core Gameplay Framework classes. Import and setup a range of assets, including Static & Skeletal Meshes, Audio, and Animations. Build a custom character using core actor components. Convert Blueprints to C++ and vice versa.
Sisällön jaksotus
Tour of the editor
How to get UE (Source or Launcher)
Introduction to Assets
Blocking out and the basics of lighting
Gameplay Framework classes in C++ & BP
Data Assets
Actors, Controllers and Enhanced Input
Hard / Soft References
Simple AI
Lisätietoja opiskelijoille
Aimed for Game Academy students.
Ilmoittautumisaika
23.11.2022 - 12.01.2023
Ajoitus
01.01.2023 - 31.12.2023
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Verkossa tapahtuva opiskelu
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Toni Pippola
- Gareth Noyce
Vastuuhenkilö
Toni Pippola
Ryhmät
-
20TIKOGAME20 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
-
21TIKOGAME21 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Student is able to:
Create a third person gameplay template implementing custom versions of all core Gameplay Framework classes. Import and setup a range of assets, including Static & Skeletal Meshes, Audio, and Animations. Build a custom character using core actor components. Convert Blueprints to C++ and vice versa.
Sisällön jaksotus
Tour of the editor
How to get UE (Source or Launcher)
Introduction to Assets
Blocking out and the basics of lighting
Gameplay Framework classes in C++ & BP
Data Assets
Actors, Controllers and Enhanced Input
Hard / Soft References
Simple AI
Lisätietoja opiskelijoille
Aimed for Game Academy students.