Siirry suoraan sisältöön

Digimyynti (1op)

Toteutuksen tunnus: NN00DD17-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
14.08.2017 - 01.09.2017
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
13.09.2017 - 20.09.2017
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
1 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Yrittäjyys (Proakatemia)
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
15 - 50
Koulutus
Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma
Opettajat
Lauha Peltonen
Sami Lehto
Opintojakso
NN00DD17

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Digitaalisen vallankumouksen keskellä asiakkaan huomion kiinnittäminen on jatkuvasti vaikeampaa. Onko uusasiakashankinnassa perinteisellä kylmäsoitolla ja messuosastoilla edelleen paikkansa? Miten digitaalisuutta voisi käyttää myynnin tukena – tai jopa myynnin tärkeimpänä kanavana? Verkkokaupat, nettisivut ja sosiaalisen median kanavat ovat tärkeitä, mutta mikä asiakkaan oikeastaan saisi kiinnostumaan ja ostamaan? Mitä tarkoittaa e-funnel, CPC, SEO ja mikä on analytiikan rooli tässä sekametelisopassa? Opintojaksolla käydään läpi perusteet digitaalisista kanavista myynnin tukena.

Opiskelija tietää miten digimyynnin prosessia rakennetaan
Opiskelija tuntee erilaisia digimyynnin kanavia ja mahdollisuuksia
Opiskelija tunnistaa digimyynnin mahdollisuudet

Sisältö (Opintojakso)

Miten digitaalisuus voi auttaa myyntiä?
Miten tuotat arvoa asiakkaalle digitaalisissa kanavissa?
Mikä merkitys analytiikalla on digimyynnin kehittämisessä?

Tule mukaan Y-Kampukselle keskustelemaan ja oppimaan digitaalisuuden perusteita myynnissä. Käymme läpi Case –esimerkkien ja käytännön harjoitusten avulla läpi miten digin avulla myynnistä saa enemmän tehoja irti!

Aika ja paikka

Lähikerrat 13.9 ja 20.9 klo 15-18 Y-kampus Kauppi, TAMK

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Digitaalisen vallankumouksen keskellä asiakkaan huomion kiinnittäminen on jatkuvasti vaikeampaa. Onko uusasiakashankinnassa perinteisellä kylmäsoitolla ja messuosastoilla edelleen paikkansa? Miten digitaalisuutta voisi käyttää myynnin tukena – tai jopa myynnin tärkeimpänä kanavana? Verkkokaupat, nettisivut ja sosiaalisen median kanavat ovat tärkeitä, mutta mikä asiakkaan oikeastaan saisi kiinnostumaan ja ostamaan? Mitä tarkoittaa e-funnel, CPC, SEO ja mikä on analytiikan rooli tässä sekametelisopassa? Opintojaksolla käydään läpi perusteet digitaalisista kanavista myynnin tukena.
Tule mukaan Y-Kampukselle keskustelemaan ja oppimaan digitaalisuuden perusteita myynnissä. Käymme läpi Case –esimerkkien ja käytännön harjoitusten avulla läpi miten digin avulla myynnistä saa enemmän tehoja irti!

Lisätietoja opiskelijoille

Lähikerrat 13.9 ja 20.9 klo 15-18

Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Aktiivinen osallistuminen lähikerroille välttämätöntä.

Siirry alkuun