Digimyynti (1op)
Toteutuksen tunnus: NN00DD17-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 14.08.2017 - 01.09.2017
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 13.09.2017 - 20.09.2017
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 1 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Yrittäjyys (Proakatemia)
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 15 - 50
- Koulutus
- Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Lauha Peltonen
- Sami Lehto
- Opintojakso
- NN00DD17
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Digitaalisen vallankumouksen keskellä asiakkaan huomion kiinnittäminen on jatkuvasti vaikeampaa. Onko uusasiakashankinnassa perinteisellä kylmäsoitolla ja messuosastoilla edelleen paikkansa? Miten digitaalisuutta voisi käyttää myynnin tukena – tai jopa myynnin tärkeimpänä kanavana? Verkkokaupat, nettisivut ja sosiaalisen median kanavat ovat tärkeitä, mutta mikä asiakkaan oikeastaan saisi kiinnostumaan ja ostamaan? Mitä tarkoittaa e-funnel, CPC, SEO ja mikä on analytiikan rooli tässä sekametelisopassa? Opintojaksolla käydään läpi perusteet digitaalisista kanavista myynnin tukena.
Opiskelija tietää miten digimyynnin prosessia rakennetaan
Opiskelija tuntee erilaisia digimyynnin kanavia ja mahdollisuuksia
Opiskelija tunnistaa digimyynnin mahdollisuudet
Sisältö (Opintojakso)
Miten digitaalisuus voi auttaa myyntiä?
Miten tuotat arvoa asiakkaalle digitaalisissa kanavissa?
Mikä merkitys analytiikalla on digimyynnin kehittämisessä?
Tule mukaan Y-Kampukselle keskustelemaan ja oppimaan digitaalisuuden perusteita myynnissä. Käymme läpi Case –esimerkkien ja käytännön harjoitusten avulla läpi miten digin avulla myynnistä saa enemmän tehoja irti!
Aika ja paikka
Lähikerrat 13.9 ja 20.9 klo 15-18 Y-kampus Kauppi, TAMK
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Digitaalisen vallankumouksen keskellä asiakkaan huomion kiinnittäminen on jatkuvasti vaikeampaa. Onko uusasiakashankinnassa perinteisellä kylmäsoitolla ja messuosastoilla edelleen paikkansa? Miten digitaalisuutta voisi käyttää myynnin tukena – tai jopa myynnin tärkeimpänä kanavana? Verkkokaupat, nettisivut ja sosiaalisen median kanavat ovat tärkeitä, mutta mikä asiakkaan oikeastaan saisi kiinnostumaan ja ostamaan? Mitä tarkoittaa e-funnel, CPC, SEO ja mikä on analytiikan rooli tässä sekametelisopassa? Opintojaksolla käydään läpi perusteet digitaalisista kanavista myynnin tukena.
Tule mukaan Y-Kampukselle keskustelemaan ja oppimaan digitaalisuuden perusteita myynnissä. Käymme läpi Case –esimerkkien ja käytännön harjoitusten avulla läpi miten digin avulla myynnistä saa enemmän tehoja irti!
Lisätietoja opiskelijoille
Lähikerrat 13.9 ja 20.9 klo 15-18
Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Aktiivinen osallistuminen lähikerroille välttämätöntä.