Skip to main content

Sales in Digital Age (1cr)

Code: NN00DD17-3001

General information


Enrolment period
14.08.2017 - 01.09.2017
Registration for the implementation has ended.
Timing
13.09.2017 - 20.09.2017
Implementation has ended.
Credits
1 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Entrepreneurship (Proacademy)
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 50
Degree programmes
Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
Teachers
Lauha Peltonen
Sami Lehto
Course
NN00DD17

Objectives (course unit)

Digitaalisen vallankumouksen keskellä asiakkaan huomion kiinnittäminen on jatkuvasti vaikeampaa. Onko uusasiakashankinnassa perinteisellä kylmäsoitolla ja messuosastoilla edelleen paikkansa? Miten digitaalisuutta voisi käyttää myynnin tukena – tai jopa myynnin tärkeimpänä kanavana? Verkkokaupat, nettisivut ja sosiaalisen median kanavat ovat tärkeitä, mutta mikä asiakkaan oikeastaan saisi kiinnostumaan ja ostamaan? Mitä tarkoittaa e-funnel, CPC, SEO ja mikä on analytiikan rooli tässä sekametelisopassa? Opintojaksolla käydään läpi perusteet digitaalisista kanavista myynnin tukena.

Opiskelija tietää miten digimyynnin prosessia rakennetaan
Opiskelija tuntee erilaisia digimyynnin kanavia ja mahdollisuuksia
Opiskelija tunnistaa digimyynnin mahdollisuudet

Content (course unit)

Miten digitaalisuus voi auttaa myyntiä?
Miten tuotat arvoa asiakkaalle digitaalisissa kanavissa?
Mikä merkitys analytiikalla on digimyynnin kehittämisessä?

Tule mukaan Y-Kampukselle keskustelemaan ja oppimaan digitaalisuuden perusteita myynnissä. Käymme läpi Case –esimerkkien ja käytännön harjoitusten avulla läpi miten digin avulla myynnistä saa enemmän tehoja irti!

Location and time

Lähikerrat 13.9 ja 20.9 klo 15-18 Y-kampus Kauppi, TAMK

Assessment scale

Pass/Fail

Teaching methods

Digitaalisen vallankumouksen keskellä asiakkaan huomion kiinnittäminen on jatkuvasti vaikeampaa. Onko uusasiakashankinnassa perinteisellä kylmäsoitolla ja messuosastoilla edelleen paikkansa? Miten digitaalisuutta voisi käyttää myynnin tukena – tai jopa myynnin tärkeimpänä kanavana? Verkkokaupat, nettisivut ja sosiaalisen median kanavat ovat tärkeitä, mutta mikä asiakkaan oikeastaan saisi kiinnostumaan ja ostamaan? Mitä tarkoittaa e-funnel, CPC, SEO ja mikä on analytiikan rooli tässä sekametelisopassa? Opintojaksolla käydään läpi perusteet digitaalisista kanavista myynnin tukena.
Tule mukaan Y-Kampukselle keskustelemaan ja oppimaan digitaalisuuden perusteita myynnissä. Käymme läpi Case –esimerkkien ja käytännön harjoitusten avulla läpi miten digin avulla myynnistä saa enemmän tehoja irti!

Further information

Lähikerrat 13.9 ja 20.9 klo 15-18

Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Aktiivinen osallistuminen lähikerroille välttämätöntä.

Go back to top of page