Sales in Digital Age (1cr)
Code: NN00DD17-3001
General information
- Enrolment period
- 14.08.2017 - 01.09.2017
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 13.09.2017 - 20.09.2017
- Implementation has ended.
- Credits
- 1 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Entrepreneurship (Proacademy)
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
- Teachers
- Lauha Peltonen
- Sami Lehto
- Course
- NN00DD17
Objectives (course unit)
Digitaalisen vallankumouksen keskellä asiakkaan huomion kiinnittäminen on jatkuvasti vaikeampaa. Onko uusasiakashankinnassa perinteisellä kylmäsoitolla ja messuosastoilla edelleen paikkansa? Miten digitaalisuutta voisi käyttää myynnin tukena – tai jopa myynnin tärkeimpänä kanavana? Verkkokaupat, nettisivut ja sosiaalisen median kanavat ovat tärkeitä, mutta mikä asiakkaan oikeastaan saisi kiinnostumaan ja ostamaan? Mitä tarkoittaa e-funnel, CPC, SEO ja mikä on analytiikan rooli tässä sekametelisopassa? Opintojaksolla käydään läpi perusteet digitaalisista kanavista myynnin tukena.
Opiskelija tietää miten digimyynnin prosessia rakennetaan
Opiskelija tuntee erilaisia digimyynnin kanavia ja mahdollisuuksia
Opiskelija tunnistaa digimyynnin mahdollisuudet
Content (course unit)
Miten digitaalisuus voi auttaa myyntiä?
Miten tuotat arvoa asiakkaalle digitaalisissa kanavissa?
Mikä merkitys analytiikalla on digimyynnin kehittämisessä?
Tule mukaan Y-Kampukselle keskustelemaan ja oppimaan digitaalisuuden perusteita myynnissä. Käymme läpi Case –esimerkkien ja käytännön harjoitusten avulla läpi miten digin avulla myynnistä saa enemmän tehoja irti!
Location and time
Lähikerrat 13.9 ja 20.9 klo 15-18 Y-kampus Kauppi, TAMK
Assessment scale
Pass/Fail
Teaching methods
Digitaalisen vallankumouksen keskellä asiakkaan huomion kiinnittäminen on jatkuvasti vaikeampaa. Onko uusasiakashankinnassa perinteisellä kylmäsoitolla ja messuosastoilla edelleen paikkansa? Miten digitaalisuutta voisi käyttää myynnin tukena – tai jopa myynnin tärkeimpänä kanavana? Verkkokaupat, nettisivut ja sosiaalisen median kanavat ovat tärkeitä, mutta mikä asiakkaan oikeastaan saisi kiinnostumaan ja ostamaan? Mitä tarkoittaa e-funnel, CPC, SEO ja mikä on analytiikan rooli tässä sekametelisopassa? Opintojaksolla käydään läpi perusteet digitaalisista kanavista myynnin tukena.
Tule mukaan Y-Kampukselle keskustelemaan ja oppimaan digitaalisuuden perusteita myynnissä. Käymme läpi Case –esimerkkien ja käytännön harjoitusten avulla läpi miten digin avulla myynnistä saa enemmän tehoja irti!
Further information
Lähikerrat 13.9 ja 20.9 klo 15-18
Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Aktiivinen osallistuminen lähikerroille välttämätöntä.