Skip to main content

An introduction to Game Programming (5 cr)

Code: C-10118-CO00FQ63-3001

General information


Enrolment period
28.11.2024 - 19.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.02.2025 - 31.05.2025
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Institution
South-Eastern Finland University of Applied Sciences, E-kampus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 150

Objectives (course unit)

Opintojakson tavoitteena on tutustua peliohjelmoinnin ja Unity-pelimoottorin perusideaan, sekä toteuttaa Unity-pelimoottorin avulla yksinkertaisia 2D-pelimaailmoja ja 2D-pelejä.

Content (course unit)

• Peliohjelmoinnin ja Unity-pelimoottorin perusidea • C#-ohjelmointikielen perusteet • 2D-peliohjelmoinnin perusteet Unity-pelimoottorilla

Exam schedules

• Opiskelija voi edetä itsenäisesti täysin omaan tahtiinsa. Opintojakso on suoritettu, kun vaaditut tehtävät on hyväksytysti suoritettu ja palautettu opintojakson Learn-alustalle. • Opintojakso ei sisällä mitään aikaan tai paikkaan sidottuja elementtejä. • Kaikki tarvittava materiaali (oppikirja ja videot), ohjeistus ja tehtävät löytyvät opintojakson Learn-alustalta.

Assessment methods and criteria

• Opintojakson suoritus perustuu hyväksytysti tehtyihin ohjelmointitehtäviin, joita opiskelija voi tehdä ja palauttaa täysin omaan tahtiinsa. Ohjelmointitehtäviä on kolme kappaletta. • Opintojako on suoritettu, kun kaikki tehtävät on hyväksytysti palautettu opintojakson Learn-alustalle. • Opintojakso ei sisällä tenttiä.

Assessment scale

Approved/Failed

Teaching methods

This course is for CampusOnline-students, not for Xamk degree students.

Learning materials

Opintojako perustuu opettajan tekemään kirjalliseen materiaaliin, sekä opetusvideoihin. Ulkopuolista materiaalia ei välttämättä tarvita.

Student workload

5 opintopistettä vastaa n. 135 tuntia opiskelijan työtä.

Practical training and working life cooperation

Ei

Further information

Tämä on CampusOnline-toteutus, eikä ole tarkoitettu Xamkin tutkinto-opiskelijoille.

Go back to top of page