Siirry suoraan sisältöön

Hyvinvointipalvelujen myynti ja sisältömarkkinointi (5op)

Toteutuksen tunnus: C-10118-CO00FQ00-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
04.11.2024 - 06.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.01.2025 - 31.07.2025
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Korkeakoulu
Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, E-kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
15 - 200
Opintojakso
C-10118-CO00FQ00

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa. Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden. Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.

Sisältö (Opintojakso)

Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia? Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon? Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan? Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin? Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Kaikki 3 tenttiä ovat auki koko opintojakson toteuttamisen ajan eli opiskelija pystyy itsenäisesti tekemään tentit haluamassaan aikataulussa opintojakson toteutusajan puitteissa. Opiskelija voi myös tehdä tentit haluamassaan järjestyksessä.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi perustuu 3 tenttiin, joiden pistemäärä määrittää arvosanan.

Arviointiasteikko

1-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Tämä on CampusOnline-toteutus, eikä ole tarkoitettu Xamkin tutkinto-opiskelijoille. Itsenäistä opiskelua, ei ryhmätöitä.

Oppimateriaalit

• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian • Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019 • Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

133h itsenäistä verkkotyöskentelyä

Sisällön jaksotus

1. Hyvinvointipalvelujen johtaminen 2. Hyvinvointipalvelujen myynti ja markkinointi 3. Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen

Siirry alkuun