Hyvinvointipalvelujen myynti ja sisältömarkkinointi (5op)
Toteutuksen tunnus: C-10118-CO00FQ00-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 04.11.2024 - 06.01.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 21.01.2025 - 31.07.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- Korkeakoulu
- Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, E-kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 15 - 200
- Opintojakso
- C-10118-CO00FQ00
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa. Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden. Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Sisältö (Opintojakso)
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia? Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon? Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan? Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin? Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Kaikki 3 tenttiä ovat auki koko opintojakson toteuttamisen ajan eli opiskelija pystyy itsenäisesti tekemään tentit haluamassaan aikataulussa opintojakson toteutusajan puitteissa. Opiskelija voi myös tehdä tentit haluamassaan järjestyksessä.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi perustuu 3 tenttiin, joiden pistemäärä määrittää arvosanan.
Arviointiasteikko
1-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Tämä on CampusOnline-toteutus, eikä ole tarkoitettu Xamkin tutkinto-opiskelijoille. Itsenäistä opiskelua, ei ryhmätöitä.
Oppimateriaalit
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian • Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019 • Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
133h itsenäistä verkkotyöskentelyä
Sisällön jaksotus
1. Hyvinvointipalvelujen johtaminen 2. Hyvinvointipalvelujen myynti ja markkinointi 3. Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen