Selling and content marketing of wellbeing services (5cr)
Code: C-10118-CO00FQ00-3001
General information
- Enrolment period
- 04.11.2024 - 06.01.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 21.01.2025 - 31.07.2025
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Institution
- South-Eastern Finland University of Applied Sciences, E-kampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 200
- Course
- C-10118-CO00FQ00
Objectives (course unit)
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa. Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden. Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Content (course unit)
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia? Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon? Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan? Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin? Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Exam schedules
Kaikki 3 tenttiä ovat auki koko opintojakson toteuttamisen ajan eli opiskelija pystyy itsenäisesti tekemään tentit haluamassaan aikataulussa opintojakson toteutusajan puitteissa. Opiskelija voi myös tehdä tentit haluamassaan järjestyksessä.
Assessment methods and criteria
Arviointi perustuu 3 tenttiin, joiden pistemäärä määrittää arvosanan.
Assessment scale
1-5
Teaching methods
This course is for CampusOnline-students, not for Xamk degree students.
Learning materials
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian • Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019 • Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Student workload
133h itsenäistä verkkotyöskentelyä
Content scheduling
1. Hyvinvointipalvelujen johtaminen 2. Hyvinvointipalvelujen myynti ja markkinointi 3. Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen