Siirry suoraan sisältöön

Digital Brand Management (5op)

Toteutuksen tunnus: C-10108-YAMK157-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.01.2026 - 15.01.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
16.02.2026 - 16.03.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Laajuus
5 op
Korkeakoulu
Lapin ammattikorkeakoulu, 16.2.2026, 16.30-20.00 16.3.2026, 16.30-20.00
Opetuskielet
englanti
Paikat
0 - 10
Opintojakso
C-10108-YAMK157

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

The objective of the course is to provide students with the basic knowledge and understanding of digital brand management in a business context. The learning objectives for this course are to have students: gain an understanding of the key concepts and theories in the field of brand management, analyze branding strategies and practices in digital channels and platforms and critically evaluate different approaches in brand management. Main competences on the course: proactive development, operating in a workplace

Sisältö (Opintojakso)

- Approaches to brand management - Brand co-creation in digital contexts - Branding strategies and practices

Aika ja paikka

16.2.2026, 16.30-20.00 16.3.2026, 16.30-20.00

Arviointiasteikko

H-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Online contacts

Siirry alkuun