Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen kehittäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-10065-LD00FS68-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
05.05.2025 - 10.08.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ajoitus
25.08.2025 - 12.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Laajuus
5 op
Korkeakoulu
Metropolia Ammattikorkeakoulu, Leiritie 1
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 2
Opintojakso
C-10065-LD00FS68

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä. Opiskelija ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista sekä osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta. Opiskelija tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja sekä osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja

Sisältö (Opintojakso)

- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta - arvojen merkitys kuluttajakäyttäytymisessä - palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät - asiakaskokemus - palveluiden merkitys yhteiskunnallisen hyvinvoinnin rakentamisessa.

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen

Aika ja paikka

Lukujärjestyksen mukaan.

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

-

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

60% yksilötehtävät 40% ryhmätehtävät

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Aktivoiva luento Ryhmätyöt Itsenäiset tehtävät Työpajat

Oppimateriaalit

Consumer behaviour : an European perspective / Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg. tai vastaava Muu kurssimateriaali

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Lähiopetus 32 h Oppimistehtävät 61 h Itsenäinen opiskelu 42 h

Sisällön jaksotus

-

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Kurssitehtävät itsenäisesti

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

-

Kansainvälisyys

-

Lisätietoja opiskelijoille

Esitietovaatimus: markkinoinnin perusopintoja 5op

Siirry alkuun