Asiakaskokemuksen kehittäminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-10065-LD00FS68-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 05.05.2025 - 10.08.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
- Ajoitus
- 25.08.2025 - 12.12.2025
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Laajuus
- 5 op
- Korkeakoulu
- Metropolia Ammattikorkeakoulu, Leiritie 1
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 2
- Opintojakso
- C-10065-LD00FS68
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä. Opiskelija ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista sekä osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta. Opiskelija tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja sekä osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja
Sisältö (Opintojakso)
- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta - arvojen merkitys kuluttajakäyttäytymisessä - palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät - asiakaskokemus - palveluiden merkitys yhteiskunnallisen hyvinvoinnin rakentamisessa.
Esitietovaatimukset (Opintojakso)
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Aika ja paikka
Lukujärjestyksen mukaan.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
-
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
60% yksilötehtävät 40% ryhmätehtävät
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Aktivoiva luento Ryhmätyöt Itsenäiset tehtävät Työpajat
Oppimateriaalit
Consumer behaviour : an European perspective / Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg. tai vastaava Muu kurssimateriaali
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Lähiopetus 32 h Oppimistehtävät 61 h Itsenäinen opiskelu 42 h
Sisällön jaksotus
-
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Kurssitehtävät itsenäisesti
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
-
Kansainvälisyys
-
Lisätietoja opiskelijoille
Esitietovaatimus: markkinoinnin perusopintoja 5op