Siirry suoraan sisältöön

Fundamentals of Digital Marketing (2 op)

Toteutuksen tunnus: C-02629-AV00BU80-3013

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.05.2024 - 24.11.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.06.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
2 op
Korkeakoulu
Laurea-ammattikorkeakoulu, Laurea Verkkokampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
0 - 100
Opintojakso
C-02629-AV00BU80

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

The student is able to - analyze current trends in digital services - plan how to use digital sales channels - use digital tools to support marketing

Aika ja paikka

In the Canvas online learning environment during the duration of the course. See Timing.

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Kurssilla on kaksi arvioinnissa huomioitavaa tehtävänpalautusta, jotka kummatkin tulee olla tehtynä kurssin päättymispäivämäärään (31.12.2024) mennessä. Tarkemmat tiedot ovat Canvas-oppimisympäristössä. Kesälomakaudella heinäkuussa ja vuodenvaihteen lomien aikana ei kirjata arviointeja. Lukukauden loppuun mennessä tehdyt suoritukset kirjataan kuluneelle lukukaudelle, 31.12. mennessä tehdyt syyslukukaudelle ja 31.7. mennessä tehdyt kevätlukukaudelle.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arvioinnin perusteet kuvattu Canvasissa. Kurssi arvioidaan hyväksytty/hylätty-asteikolla.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Digital marketing knowledge and tools are essential in todays business. In this study unit, you will complete a digital marketing certification and get familiar with the key principles of digital marketing and its tools. The study unit is fully online so you can adjust the workload based on your schedule. The student is able to - analyze current trends in digital services - plan how to use digital sales channels - use digital tools to support marketing Canvas learning environment will open at the start of the course. Students will complete a part of the course on Google's Digital Garage service.

Oppimateriaalit

Kotler, Kartajaya, Setiawan. 2016. Marketing 4.0. Saatavilla e-kirjana Laurea Finna -kirjastosta

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

1 op = 27 h opiskelijan työaikaa

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei muita suoritusmahdollisuuksia tällä toteutuksella.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Opiskelija tekee havaintoja yritysten markkinoinnista, mutta varsinaista yhteistyötä ei edellytetä.

Lisätietoja opiskelijoille

Laurean tutkinto-opiskelijat eivät voi valita opintoa. Tutkinto-opiskelijoille on sama sisältö on tarjolla osana opintoa HL00BQ81 Digital Marketing and Sales.

Siirry alkuun