Siirry suoraan sisältöön

Markkinointisuunnitelman laatiminen (5op)

Toteutuksen tunnus: C-02627-TX00BO08-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.08.2025 - 31.03.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ajoitus
01.09.2025 - 31.05.2026
Toteutus on käynnissä.
Laajuus
5 op
Korkeakoulu
Vaasan ammattikorkeakoulu, 1.9.2025 – 31.5.2026 (Moodle)
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 40
Opintojakso
C-02627-TX00BO08

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opintojakso tarjoaa kattavan katsauksen markkinointisuunnitelman laatimisen perusteisin. Opintojakson suoritettuaan opiskelija tuntee markkinointistrategian, ydinviestin, keihäänkärkituotteiden sekä markkinoinnin kilpailukeinojen, erityisesti sosiaalisen median, merkityksen markkinointisuunnitelman laatimisessa ja tunnistaa keskeisimmät käsitteet.

Sisältö (Opintojakso)

1) Nykytila-analyysi 2) Strategia ja keihäänkärkituote 3) Sosiaalinen media

Aika ja paikka

1.9.2025 – 31.5.2026 (Moodle)

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Moodle-tentti suoritetaan opintojakson päätteeksi.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso arvioidaan hyväksytty/hylätty menetelmällä.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Ajasta ja paikasta riippumaton verkko-opetus.

Oppimateriaalit

Opettajan materiaali Moodlessa.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson kokonaistyömäärä on seuraava (5op = 135h) • Opintojakson materiaalit 60 tuntia • Tehtävät 30 tuntia • Tenttiin opiskelu/kertaus 30 tuntia • Tenttiin varattu aika 15 tuntia

Sisällön jaksotus

Opintojakso tarjoaa katsauksen markkinointisuunnitelman laatimisen perusteisin. Opintojakson suoritettuaan opiskelija tuntee nykytila-analyysin, segmentoinnin, markkinointistrategian ja markkinoinnin kilpailukeinoista sosiaalisen median merkityksen markkinointisuunnitelman laatimisessa ja tunnistaa suunnitelman laatimisen kannalta keskeisimmät käsitteet.

Siirry alkuun