Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalisen markkinoinnin perusteet (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-02473-AV00CU57-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.01.2025 - 27.02.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2025 - 31.12.2025
Toteutus on käynnissä.
Laajuus
5 op
Korkeakoulu
Kajaanin ammattikorkeakoulu, Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti omien aikataulujen mukaan Reppu-oppimisympäristössä 31.12.2025 mennessä.
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 15
Opintojakso
C-02473-AV00CU57

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

- Opiskelija tuntee sosiaalisen/yhteiskunnallisen markkinoinnin peruskäsitteet. - Opiskelija ymmärtää sosiaalisen markkinoinnin keskeisiä teorioita, malleja ja prosesseja. - Opiskelija osaa suunnitella sosiaalisen markkinoinnin kampanjan tai projektin valitsemastaan aiheesta. - Opiskelija osaa arvioida kriittisesti omaa kampanjaansa.

Sisältö (Opintojakso)

Sosiaalinen markkinointi, sosiaalinen markkinointi prosessina, sosiaalisen markkinoinnin kampanja tai projekti

Aika ja paikka

Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti omien aikataulujen mukaan Reppu-oppimisympäristössä 31.12.2025 mennessä.

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Verkkotentin voi uusia oman aikataulun mukaan.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakson kokonaisarvosana muodostuu opintojaksoon sisältyvän pakollisen verkkotentin sekä pakollisen raportin arvosanojen keskiarvosta.

Arviointiasteikko

0 - 5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Verkko-oppimisympäristössä tapahtuva itsenäinen opiskelu (esitietokysely, verkkotentti ja aiheesta laadittava raportti).

Oppimateriaalit

Itseopiskelumateriaali Reppu-oppimisympäristössä. Pakollinen ja valinnainen kirjallisuus kuvattu tarkemmin oppimisympäristössä. Opintojakson voi suorittaa oppimisympäristöstä löytyvän itseopiskelumateriaalin avulla. Huomioi, että osa materiaalista on englanninkielistä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakso on viiden (5) opintopisteen laajuinen. Viisi opintopistettä vastaa n. 135 opiskelijan työtuntia.

Kansainvälisyys

Opintojakson sisällöissä on hyödynnetty kansainvälistä materiaalia. Osa opintojakson sisällöistä ja lisämateriaaleista on saatavilla vain englanninkielellä.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakson sisällöt eivät käsittele markkinointia sosiaalisessa mediassa. Opintojakson sisällöt liittyvät sosiaaliseen markkinointiin (yhteiskunnallinen markkinointi).

Siirry alkuun