Sosiaalisen markkinoinnin perusteet (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-02473-AV00CU57-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.01.2025 - 27.02.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2025 - 31.12.2025
- Toteutus on käynnissä.
- Laajuus
- 5 op
- Korkeakoulu
- Kajaanin ammattikorkeakoulu, Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti omien aikataulujen mukaan Reppu-oppimisympäristössä 31.12.2025 mennessä.
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 15
- Opintojakso
- C-02473-AV00CU57
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
- Opiskelija tuntee sosiaalisen/yhteiskunnallisen markkinoinnin peruskäsitteet. - Opiskelija ymmärtää sosiaalisen markkinoinnin keskeisiä teorioita, malleja ja prosesseja. - Opiskelija osaa suunnitella sosiaalisen markkinoinnin kampanjan tai projektin valitsemastaan aiheesta. - Opiskelija osaa arvioida kriittisesti omaa kampanjaansa.
Sisältö (Opintojakso)
Sosiaalinen markkinointi, sosiaalinen markkinointi prosessina, sosiaalisen markkinoinnin kampanja tai projekti
Aika ja paikka
Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti omien aikataulujen mukaan Reppu-oppimisympäristössä 31.12.2025 mennessä.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Verkkotentin voi uusia oman aikataulun mukaan.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojakson kokonaisarvosana muodostuu opintojaksoon sisältyvän pakollisen verkkotentin sekä pakollisen raportin arvosanojen keskiarvosta.
Arviointiasteikko
0 - 5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Verkko-oppimisympäristössä tapahtuva itsenäinen opiskelu (esitietokysely, verkkotentti ja aiheesta laadittava raportti).
Oppimateriaalit
Itseopiskelumateriaali Reppu-oppimisympäristössä. Pakollinen ja valinnainen kirjallisuus kuvattu tarkemmin oppimisympäristössä. Opintojakson voi suorittaa oppimisympäristöstä löytyvän itseopiskelumateriaalin avulla. Huomioi, että osa materiaalista on englanninkielistä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakso on viiden (5) opintopisteen laajuinen. Viisi opintopistettä vastaa n. 135 opiskelijan työtuntia.
Kansainvälisyys
Opintojakson sisällöissä on hyödynnetty kansainvälistä materiaalia. Osa opintojakson sisällöistä ja lisämateriaaleista on saatavilla vain englanninkielellä.
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakson sisällöt eivät käsittele markkinointia sosiaalisessa mediassa. Opintojakson sisällöt liittyvät sosiaaliseen markkinointiin (yhteiskunnallinen markkinointi).