Go to Market (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3H00DZ91-3005
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.06.2025 - 17.08.2025
Ajoitus
28.08.2025 - 19.12.2025
Laajuus
5 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
15 - 40
Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Mika Jokinen
- Miina Kivelä
Vastuuhenkilö
Mika Jokinen
Ryhmät
-
23ALITALiiketalouden tutkinto-ohjelma 2023, Monimuoto, Myyntiosaaminen
Tavoitteet (OJ)
Opintojakson aikana opiskelija toteuttaa toimeksiantoon perustuvan myyntiprojektin.
Opiskelija osaa
- itsenäisesti suunnitella ja toteuttaa myyntiprojektin
- asettaa myyntiprojektille tavoitteet ja mittarit
- dokumentoida myyntiprojektin ja esitellä sen tulokset.
Sisältö (OJ)
Miten suunnitellaan onnistunut myyntiprojekti?
Miten toteutetaan onnistunut myyntiprojekti?
Miten myyntiprojektin tuloksia mitataan?
Esitietovaatimukset (OJ)
1. ja 2. vuoden opintojaksot tai vastaavat tiedot ja taidot.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät ja myyntiprojektin. Opiskelija pystyy soveltamaan perustasolla oppimaansa käytäntöön. Opiskelijan kyvyssä perustella tekemiään ratkaisuja on puutteita.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät ja myyntiprojektin. Opiskelija osaa asettaa myyntiprojektille tavoitteet ja mittarit ja ratkaista aihealueeseen liittyviä käytännön haasteita ja perustella ratkaisunsa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät ja myyntiprojektin. Opiskelija osaa asettaa myyntiprojektille tavoitteet ja mittarit sekä analysoida saatuja tuloksia. Opiskelija osaa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin.
Aika ja paikka
28.08.2025 12.00 - 14.30 B3-27
25.09.2025 08.00 - 11.00 C4-04b
31.10.2025 08.00 - 16.00 C4-09a ja C4-09b
27.11.2025 08.00 - 11.00 C4-04b
16.12.2025 09.00 - 11.00 C1-05
Lisäksi zoom-videotapaamisia tarvittaessa (sovitaan erikseen valmentajien kanssa)
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei tenttiä. Opintojaksolla toteutetaan ryhmätehtävä ja sille ei ole uusintamahdollisuutta
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Kampanjasuunnitelma ja esitys arvioidaan 0-5 asteikolla
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Tiimioppiminen
Luennot ja jaettava oppimateriaali
Ohjaajien palaute & sparraukset
Työpaja(t)
HubSpot markkinoinnin- ja myynnin automaatiojärjestelmä + HubSpot Academy
Itse- ja vertaispalaute
Oppimateriaalit
HubSpot Academy materiaaleja (ilmoitetaan tarkemmin moodlessa)
Kaks.io Labsin opetusvideot hubSpotin käytöstä
Luentomateriaalit (ilmoitetaan tarkemmin moodlessa)
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5op laajuus
10% valmennuksiin osallistumista ja 90% itsenäistä/ryhmätyöskentelyä
Sisällön jaksotus
Tarkentuu ensimmäisellä kontaktikerralla.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Hyväksiluku (aiempaan osaamiseen perustuva) arvioitavalla näytöllä. Hakemus on jätettävä 27.8. Pakin Hyvähot toiminon kautta. Ota ennen hakemuksen jättämistä yhteyttä opettajiin ja varmista täten että hakemuksen jättäminen on mahdollista. 27.8.2025 jälkeen hakemuksia ei oteta enää tälle opintojaksolle vastaan.
Tarkemmat lisätiedot näytöstä annetaan hakemusten käsittelyn jälkeen.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Kurssin aikana suunnitellaan markkinointi- ja myyntikampanja toimeksiantajalle. Lisäksi toteutuksella on mukana pääyhteistyökumppani Kaks.io Labs sekä HubSpot.
Kansainvälisyys
Osa oppimateriaaleista englanniksi.