Markkinointi ja organisaatioviestintä (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3H00GN69-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.07.2024 - 29.08.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Lotta Markkula
- Niina Syrjälä
- Mari Rytisalo
Vastuuhenkilö
Mari Rytisalo
Ryhmät
-
24LIKO1Liiketalous 2024, päivätoteutus ryhmä 1
Tavoitteet (OJ)
Opiskelija
- tuntee markkinoinnin ja viestinnän peruskäsitteet
- viestii tarkoituksenmukaisesti erilaisissa liiketoiminnan tilanteissa.
Sisältö (OJ)
Markkinoinnin perusteet
Liikeviestintä
Esiintymistaito
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
Opiskelija tunnistaa markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Opiskelija ymmärtää ne yrityksen kilpailukeinojen kontekstissa. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän osallistuu työn tekemiseen oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
Opiskelija jäsentää markkinoinnin ja viestinnän välineet yrityksen kilpailukeinojen kontekstissa. Hän toteuttaa kirjallista ja suullista viestintää ja valitsee sopivan esitystyylin. Opiskelija toimii aktiivisesti tiimin jäsenenä oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
Opiskelija pystyy analysoimaan erilaisia markkinoinnin ja viestinnän toteutustapoja. Hän pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan ammattimaista viestintää ja markkinointia kohderyhmän mukaisesti. Opiskelija on erittäin motivoitunut, ottaa sitoutuneesti vastuuta omasta ja tiimin suoriutumisesta oppimisympäristössä.
Arviointiasteikko
0-5