Siirry suoraan sisältöön

Tapahtuman markkinointiviestintä (2 op)

Toteutuksen tunnus: TK00GB86-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

14.12.2022 - 12.01.2023

Ajoitus

13.01.2023 - 31.08.2023

Laajuus

2 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta

Opetuskielet

  • Suomi

Opettaja

  • Niina Syrjälä

Vastuuhenkilö

Kai Salonen

Ryhmät

  • 23KTAPSIS
    Tapahtuma -ja sisällöntuotanto

Tavoitteet (OJ)

Oikeanlainen sekä kohdistettu markkinointi vauhdittaa tapahtumamyyntiä. Vaikka markkinoinnin keinoja on monia muitakin, on sosiaalisella medialla suuri merkitys tapahtuman tai yrityksen brändille. Somen avulla voi tehdä tilastollista taustatyötä ja kartoittaa, onko tapahtumalle tarpeeksi kysyntää. Hyvin toteutettu somestrategia kasvattaa näkyvyyttä ja brändi-imagoa. Tällä kurssilla opiskellaan digitaalisen markkinoinnin perusteita. Kurssin sisältöä voidaan painottaa opiskelijoiden lähtötason mukaan. Sisältöjä ovat mm. google hakusanaoptimointi sekä erilaisten somekanavien (mm. Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, Snapschat ja LinkedIn) hyödyntäminen tuotteiden, palveluiden sekä oman osaamisen myynnissä ja markkinoinnissa. Opiskelijoilta ei vaadita ennakko-osaamista digitaalisesta myynnistä ja markkinoinnista.
Opetusmenetlmeät: teoriaopetusta, itsenäistä opiskelua ja käytännön harjoittelua

Arviointiasteikko

0-5