Siirry suoraan sisältöön

Tapahtuman markkinointiviestintä (2 op)

Toteutuksen tunnus: TK00GB86-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
14.12.2022 - 12.01.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
13.01.2023 - 31.08.2023
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta
Opetuskielet
suomi
Opettajat
Niina Syrjälä
Vastuuhenkilö
Kai Salonen
Opintojakso
TK00GB86

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Oikeanlainen sekä kohdistettu markkinointi vauhdittaa tapahtumamyyntiä. Vaikka markkinoinnin keinoja on monia muitakin, on sosiaalisella medialla suuri merkitys tapahtuman tai yrityksen brändille. Somen avulla voi tehdä tilastollista taustatyötä ja kartoittaa, onko tapahtumalle tarpeeksi kysyntää. Hyvin toteutettu somestrategia kasvattaa näkyvyyttä ja brändi-imagoa. Tällä kurssilla opiskellaan digitaalisen markkinoinnin perusteita. Kurssin sisältöä voidaan painottaa opiskelijoiden lähtötason mukaan. Sisältöjä ovat mm. google hakusanaoptimointi sekä erilaisten somekanavien (mm. Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, Snapschat ja LinkedIn) hyödyntäminen tuotteiden, palveluiden sekä oman osaamisen myynnissä ja markkinoinnissa. Opiskelijoilta ei vaadita ennakko-osaamista digitaalisesta myynnistä ja markkinoinnista.
Opetusmenetlmeät: teoriaopetusta, itsenäistä opiskelua ja käytännön harjoittelua

Arviointiasteikko

0-5

Siirry alkuun