Skip to main content

Tapahtuman markkinointiviestintä (2 cr)

Code: TK00GB86-3001

General information


Enrolment period
14.12.2022 - 12.01.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
13.01.2023 - 31.08.2023
Implementation has ended.
Credits
2 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Business Operations
Teaching languages
Finnish
Teachers
Niina Syrjälä
Person in charge
Kai Salonen
Course
TK00GB86

Objectives (course unit)

Oikeanlainen sekä kohdistettu markkinointi vauhdittaa tapahtumamyyntiä. Vaikka markkinoinnin keinoja on monia muitakin, on sosiaalisella medialla suuri merkitys tapahtuman tai yrityksen brändille. Somen avulla voi tehdä tilastollista taustatyötä ja kartoittaa, onko tapahtumalle tarpeeksi kysyntää. Hyvin toteutettu somestrategia kasvattaa näkyvyyttä ja brändi-imagoa. Tällä kurssilla opiskellaan digitaalisen markkinoinnin perusteita. Kurssin sisältöä voidaan painottaa opiskelijoiden lähtötason mukaan. Sisältöjä ovat mm. google hakusanaoptimointi sekä erilaisten somekanavien (mm. Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, Snapschat ja LinkedIn) hyödyntäminen tuotteiden, palveluiden sekä oman osaamisen myynnissä ja markkinoinnissa. Opiskelijoilta ei vaadita ennakko-osaamista digitaalisesta myynnistä ja markkinoinnista.
Opetusmenetlmeät: teoriaopetusta, itsenäistä opiskelua ja käytännön harjoittelua

Assessment scale

0-5

Go back to top of page