Skip to main content

(2 cr)

Code: TK00GB86-3001

General information


Enrolment period

14.12.2022 - 12.01.2023

Timing

13.01.2023 - 31.08.2023

Credits

2 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Business Operations

Teaching languages

  • Finnish

Teachers

  • Niina Syrjälä

Person in charge

Kai Salonen

Groups

  • 23KTAPSIS
    Tapahtuma -ja sisällöntuotanto

Objectives (course unit)

Oikeanlainen sekä kohdistettu markkinointi vauhdittaa tapahtumamyyntiä. Vaikka markkinoinnin keinoja on monia muitakin, on sosiaalisella medialla suuri merkitys tapahtuman tai yrityksen brändille. Somen avulla voi tehdä tilastollista taustatyötä ja kartoittaa, onko tapahtumalle tarpeeksi kysyntää. Hyvin toteutettu somestrategia kasvattaa näkyvyyttä ja brändi-imagoa. Tällä kurssilla opiskellaan digitaalisen markkinoinnin perusteita. Kurssin sisältöä voidaan painottaa opiskelijoiden lähtötason mukaan. Sisältöjä ovat mm. google hakusanaoptimointi sekä erilaisten somekanavien (mm. Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, Snapschat ja LinkedIn) hyödyntäminen tuotteiden, palveluiden sekä oman osaamisen myynnissä ja markkinoinnissa. Opiskelijoilta ei vaadita ennakko-osaamista digitaalisesta myynnistä ja markkinoinnista.
Opetusmenetlmeät: teoriaopetusta, itsenäistä opiskelua ja käytännön harjoittelua

Assessment scale

0-5