(2 cr)
Code: TK00GB86-3001
General information
Enrolment period
14.12.2022 - 12.01.2023
Timing
13.01.2023 - 31.08.2023
Credits
2 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Business Operations
Teaching languages
- Finnish
Teachers
- Niina Syrjälä
Person in charge
Kai Salonen
Groups
-
23KTAPSISTapahtuma -ja sisällöntuotanto
Objectives (course unit)
Oikeanlainen sekä kohdistettu markkinointi vauhdittaa tapahtumamyyntiä. Vaikka markkinoinnin keinoja on monia muitakin, on sosiaalisella medialla suuri merkitys tapahtuman tai yrityksen brändille. Somen avulla voi tehdä tilastollista taustatyötä ja kartoittaa, onko tapahtumalle tarpeeksi kysyntää. Hyvin toteutettu somestrategia kasvattaa näkyvyyttä ja brändi-imagoa. Tällä kurssilla opiskellaan digitaalisen markkinoinnin perusteita. Kurssin sisältöä voidaan painottaa opiskelijoiden lähtötason mukaan. Sisältöjä ovat mm. google hakusanaoptimointi sekä erilaisten somekanavien (mm. Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, Snapschat ja LinkedIn) hyödyntäminen tuotteiden, palveluiden sekä oman osaamisen myynnissä ja markkinoinnissa. Opiskelijoilta ei vaadita ennakko-osaamista digitaalisesta myynnistä ja markkinoinnista.
Opetusmenetlmeät: teoriaopetusta, itsenäistä opiskelua ja käytännön harjoittelua
Assessment scale
0-5